Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Varsler om litt ekle detaljer!! Jeg har mensen nå (første dagen) for første gang på 3 mnd'er. Jeg begynte med p-piller for 3 mnd'er siden vel og merke, så har jeg hoppet over de to forrige menstrasjonene, så derfor lurer jeg litt på dette... Jeg satt på do nettopp og i bindet så lå der en kjempestor klump, ca rundt 1-1,5 cm lang. Jeg lurte litt på hva dette er, så tok det på papiret og dro litt utover så oppdaget jeg at det ikke var blod, men bare hud, veldig tykk hud, nesten kjøtt, men den hadde også noen hudstumper stikkendes ut her og der. Jeg fikk skikkelig vondt i magen tidligere i dag, ikke menstrasjonssmerter, men mer som veldig sterke rier, men tenkte jo ikke noe over det. Kan dette ha vært en tidlig spontanabort? Det er andre menstrasjonen siden fødsel, så vet at man er ekstra fruktbar på denne tiden.
Gjest ->>- Skrevet 21. juni 2010 #2 Skrevet 21. juni 2010 Det er jo mulig. Det er i så fall bare å ta en test i dag og se, sånn om du ønsker å vite det. Du er ikke ekstra fruktbar fordi det er andre menstruasjon siden fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå