Gå til innhold

Har du en bamse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en som jeg har hatt siden jeg var liten, han ligger i senga mi hver natt:o) Hadde vært krise og miste han!

Flere gærninger her? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en bamse (en hund) som jeg har hatt siden jeg var liten. Jeg har nå gitt den til lillegutt, men jeg ser at han ikke liker den så godt. Han foretrekker andre bamser. Det gjør meg egentlig lettet, så kan hundevoffsen min stå pent på hylla og bare spre gode vibber i rommet hans uten å bli ødelagt eller risikere å bli gjenglemt noe sted:-) Jeg elsker den voffen, men har aldri turt å ha den i sengen hos meg selv, men jeg smiler litt til han hver dag når jeg henter lillegutt i senga si :-)

Skrevet

jeg har to gakkgakker :D

Skrevet

HAHA, jeg har vel 2-3 SØPPELSEKKER med bamser fra jeg var liten som jeg NEKTER og kvitte meg med. De er på loftet hos min mor, og hun lurte på hva hun skulle gjøre med de, en dag hun skulle rydde loftet... Hun fikk streng besjed om å ikkje røre!;) Når jeg en gang får meg hus, skal jeg ha ett eget rom for alle bamsene mine, jeg har en syk bamse fetish tror jeg!;) (ikke sexuelt da...:P....)

Skrevet

hehe, Jepp! En bitteliten bamse (som jeg fikk av en tidligere kjæreste - han hadde den som liten) og et babyteppe som jeg brukte da jeg var baby.

Hadde vært fullstendig krise om jeg mistet dem!! Har dem i senga hver eneste natt.

kjæresten min bare flirer - jeg er 31!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...