Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Utenom regninger, mat og faste utgifter. Jeg bruker mest penger på interiør. Har alltid en liste over fremtidige kjøp til huset. Alt fra håndklær, lykter, bilder, maling, oppbevaring, lamper, blomster, knagger osv. Brukte 3000 i går bare på dilldall egentlig, men eeeelsker det:) Bruker også en del penger på klær til ungene, men ikke mer enn mange andre tror jeg. De har det de trenger og fine klær, men ikke så mye at det ikke blir brukt. Til meg selv bruker jeg ikke mye på klær, har meg noen innkjøpsrunder på den fronten en sjelden gang. Bruker også en del penger på gaver til andre, liker veldig godt å kjøpe gaver. Noen ganger tenker jeg på hvor mye penger jeg egentlig kunne spart om jeg f.esk ikke var glad i interiør:/ Er ikke akkurat gode på sparefronten hverken jeg eller mannen. Hva liker du best å bruke penger på?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Jeg sparer mest. Bruker egentlig ikke penger på fjas, hehe. Men det jeg bruker mest penger på når jeg bruker penger, er sko.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Klær/sko til meg og guttungen,elsker shopping :=)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 Hvis du mener av unødvendige ting så er det reiser. Totalt sett bruker fammilien oftest minst 30.000,- i året på ferier og reiser. Av "nesten unødvendige ting" er bil nr 2 og et hus som er større enn vi strengt tatt trenger det jeg tror vi bruker mest penger på.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 Vi bruker sikkert minst 150 000 kr i året på reiser.., ofte mer. Ellers går det mye til bøker og musikk, klær til barna, noe klær til meg selv, frisør trekker mye (vi går alle hver 6. uke til en ganske dyr frisør, og jeg bruker ca. 2500-3000 kr hver gang jeg er der med produkter osv.), hudpleie/fotpleie, colabokser og ikke minst mobil.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #7 Skrevet 20. juni 2010 Gulp.... jaja.. Noen som har nok penger i allefall!!!!)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #9 Skrevet 20. juni 2010 Vi pusser opp, og det er svindyrt, det er så dyrt at jeg ikke tror vi blir ferdige før vi må begynne igjen. Rørleggeren, svindyr, mye verre enn elektrikeren, som igjen er verre en snekkeren, mende er alle dritdyre. Hage, sement, grus, steiner, mur, alt er svindyrt.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #10 Skrevet 20. juni 2010 Nå for tiden, med et bekken fra helvete, bruker jeg mest penger på taxi. Når jeg er mitt vanlige jeg, bruker jeg mest penger på interiør.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #11 Skrevet 20. juni 2010 Bruker desidert mest penger på veslejenta. Både med klær, leker og andre nødvendigheter. Etter det bruker jeg nok mest penger på interiør.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. juni 2010 #12 Skrevet 20. juni 2010 bøker og for øyeblikket negler. kjøpt meg fult akrylsett, med masse pynteting og mange neglelakker. men det er en hobby jeg har skaffet meg den siste uken
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #16 Skrevet 20. juni 2010 Vi har kjøpt båt og det er en pengesluk jeg aldri kunne tenkt meg... Ellers bruker jeg mye penger på dvd og bøker, mest på vinteren.
trollmamma Skrevet 21. juni 2010 #20 Skrevet 21. juni 2010 Etter alt av nødvendig er betalt (hus, reninger, mat, drivstoff etc) så er det ikkje så mykje igjen gitt. Så det går vell stort sett til barna. Klær, sko o.l. Kjøper klær/sko til meg sjølv når det er utslitt.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #21 Skrevet 21. juni 2010 Jobbet en gang i et båtfirma, og bestemte meg vel for ALDRI å skaffe meg båt. Penger, penger, penger. Om man kan skru på den selv, hjelper det jo, men deler er dyrt, stoffing tar tid, alt som er på en båt koster flesk. Og sesongen er jo ikke lang. Nei, takke meg til camping ved fjorden:)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #22 Skrevet 21. juni 2010 Føler igrunn ikke vi bruker så mye penger på ting vi ikke kan bruke penger på. Huset blir pusset opp litt for litt, så det går litt penger der både utvendig og innvendig. Men til dette brukes det bare penger som er til overs. Julegaver kjøper jeg gjennom hele året, slik at vi har litt penger vi kan bruke på å kose oss i desember evt kjøpe dyrere ting til ungene om det er spesielle ting de ønsker seg. Å være blakk når jula ringer inn har jeg ikke lyst til. Klær som kommer innenfor dørene her er som oftes kjøpt på salg, både til liten og stor. Nå skal vi snart ut på shopping, der ungene skal få kjøpe seg akkurat det de vil ha. Ingen av de har klagd på tøyet enda, igrunn så er fjortisen den som er mest fornøyd med tøyet som ramler inn i hylla hennes. tror vi har ganske lik smak. men noe som de vil ha, som de egentlig ikke trenger, men som er kult skal de få. Vi har ikke ett hjem som ser ut som det gjør i blader, men vi trives. Sofaen trenger utskiftning etterhvert, men det får vente til minsta har skjønt at en sofa ikke er ett lekeaparat og de andre ungene har kommet over "skrive på alt" periodene sine. For øyeblikket så har vi to som er der, akkurat ferdig med en annen. Så vi har ett familiehjem. Men snart skal jeg Ikea litt rikere, har på følelsen at den turen blir veldig dyr for å si det mildt. men som sagt så pusser vi huset opp litt for litt, og nå står innkjøp på ikea for tur. Sjelden min mann har lyst å dra på Ikea, så det kan tyde på at han ønsker å bli ferdig der vi holder på nå.
ellen-propellen Skrevet 21. juni 2010 #23 Skrevet 21. juni 2010 Båt,hytte,hest og jakt Dette er jo alle dyre hobbyer,men vi får masse igjen da:) Friluftsliv,frisk luft,nyte naturen osv. Barna elsker det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå