Gå til innhold

Fint gjort av ham eller er en en idiot??;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil få nye pupper, og min type har sagt han vil betale for de.. Jeg har snakket om dette lenge, og han sier han elsker meg som jeg er og vi har snakket masse om dette..

Jeg har gått ned mye i vekt, veier nå 55 kg fra i å være 65, har mye hengehud og føler meg ikke sexy når jeg har sex og synes puppene mine er så stygge :(

Nå vil hn betale, og jeg skal få nye pupper, han gleder seg også..

Jeg synes det er ganske fint av ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fint at han støtter deg :)

Skrevet

Du burde høre på han når han sier han liker deg som du er. Silikon er skikkelig stygt, uansett hvilken str. Men, selvfølgelig, er det det som gjør deg lykkelig så vil han vel støtte deg.

Skrevet

da syntes jeg du er heldig=) jeg har også gått i fra 65 til 55, og jeg har også veldig lyst på nye pupper:) hehe.. men min kjære vil ikke sponse meg=/

han gjør det nok mer for deg enn for seg selv!

Skrevet

Det høres ut som du ikke er sikker på om han kjøper deg nye pupper fordi han ikke synes du er bra nok fra før. Mulig du får fine nye pupper men du får også en lei bismak av dem tipper jeg. Ville heller latt det være om jeg var deg.

Skrevet

Vet du ikke hva det betyr?

Skrevet

Selvfølgelig har du bare henghud og ikke pupper når du veier bare 55 kg.

Skrevet

Syns han ikke at du er fin nok? For en idiot! Hiv ham på hue og ræva ut! Ingenting å samle på!

Skrevet

Når det blir slutt kommer både han og du til å vite at de puppene dine, de eier han.

Betal for dine egne pupper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...