Gå til innhold

bare for prøvere og gravide?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare jeg som er her som verken prøver, eller er gravid? jeg har en sønn på 13 mnd da.. syntes det er morro å lese/skrive debatter her jeg altså!(: jeg bare lurer på om det er andre enn meg her?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke gravid og prøver heller ikke :) Har mine to små :)

Skrevet

Vi er nok flere, min jente er snart 13mnd. Men kan ikke si jeg er så veldig aktiv. Når jeg var gravid hadde jeg min "storhetstid" på barnimagen, var t.o.m på noen treff. Men etter snuppa kom til verden har jeg bare vært inne hvis jeg har trengt tips o.l. Blir ikke mye tid til å surfe på pcen ;)

Skrevet

Anonymforumet er felles, så her er både prøvere, gravide, småbarnsforeldre og tenåringsforeldre.

Skrevet

Eeeh. Anonymforumet er felles for dib og bim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...