Arb.ledig husmor Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Jeg fikk lastet ned Spotify til telefonen min, men for å komme innpå trenger jeg et brukernavn og passord.. Hvor finner jeg dette? Noen som vet?
Let's hear it for the boys! Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Har du ikke Spotify fra før? Da må du enten ha en invitasjon eller betale 99 kr mnd.
Arb.ledig husmor Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2010 Nei, fikk bare lastet det ned gratis... Hvordan får man invitasjon t telefonen da?
Let's hear it for the boys! Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Du har bare lastet ned programmet. Du må ha en konto for å bruke det, både på PC og mobil. Få tak i en invitasjon (aner ikke hvor, men jeg fikk en av samboeren min) eller kjøp et abonnement.
Gjest Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 Du har bare lastet ned programmet, for å kunne logge deg inn må du ha passord og brukernavn, altså konto. Og for å skaffe den må du enten betale eller få invitasjon av andre brukere. Vil anbefale deg å fikse konto på PC først;-). Mye enklere å ta det derfra!
Arb.ledig husmor Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2010 Telefonen e på en måte en liten datamaskin, og pc'n skjønne eg meg ikkje helt på.. hehe.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. juni 2010 #7 Skrevet 20. juni 2010 Skal du ha spotify på telefon må du betale. 99 kr mnd eller noe.
Let's hear it for the boys! Skrevet 21. juni 2010 #8 Skrevet 21. juni 2010 Ja, det hadde jeg faktisk glemt! Og jeg har hstt Spotify på telefonen selv... Hehe. Jeg kjøpte for 1 mnd på Narvesen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå