Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Har flytta sammen med kjæresten, og det er bare tull allerede... Han vil ikke ha noe av mitt(les: kjøkkenting, tallerkner, pynt osv) da jeg holdt på å sette på plass litt av det jeg hadde så sa han at jeg kunne pakke vekk det jeg ikke ville ha i skapene(av hans) så jeg lempa ut de grusomme tallerknene hans, og satte mine inn... så i dag har vi krangla så det holder, og mine tallerkner står på benken, sammen med noen andre skåler. jeg har allerede pakka vekk masse av mine ting(bilder av ungene b.la) fordi han rett og slett ikke viser intr i å ville ha de opp....... Nytter ikke å snakke med han heller, for det har jeg prøvd..... Kan si det på denne måten at det her kommer ikke til å holde.... jeg må ha litt av mitt rundt meg om jeg skal trives....nå føler jeg meg ikke hjemme
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Sett ned foten! Her er det heldigvis han som har flytta inn hos meg,så her er det jeg som bestemmer hva som skal stå i skapet & opp på veggene Men vi har heldigvis lik smak.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 er vel egentlig så vidt jeg får ha klæra mine fremme(satt litt på spissen) Men det er ganske frustrerende.... Men jeg orker ikke krangle heller, så jeg lurte egentlig på når han reiser ut på jobb igjen, om jeg skal ta alle tinga mine, pakke pent i esker og sette vekk......(ja, jeg vet det er barnslig, men jeg kjenner også at det her funker desverre ikke så veldig mye lengre)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Det går da ikke ann å ha det sånn...du må jo også føle deg hjemme..snakka dere ikke om sånt før dere flytta sammen? Hmm.. irritasjonen vil bare bygge seg opp til du en dag eksploderer.. Det har riktig nok vært litt diskusjoner her osgå den første mnd. sammen ,men ikke noe big deal. Evt. kan dere kanskje begynne å kjøpe dere noe sammen? som begge liker Lykke til! Hilsen fersk samboer over.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 Jo visst gjorde vi det... han likte det jeg hadde på veggene, og ville ha det sånn selv(masse spesielle ting) men NÅ......neida.... Men vurderte å gjøre som jeg sa da.... pakke vekk det som er mitt i esker og sette det vekk..... Jeg kommer nok til å eksplodere snart ja......det kjenner jeg... men jeg kommer til å roe det hele ned....jeg orker det bare ikke.... Kommer nok ikke til å bli enige... han skal bytte panel osv i stua, gang osv...men han rir ikke den dagen han saler....og det her har han snakka om i over ett år.....ingenting skjedd enda..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 Dere høres ut som to drittunger. Grow up.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #7 Skrevet 20. juni 2010 Uffda.. men jeg syns fortsatt du skal prøve å holde på litt av din stil...snike det litt inn nå og da? Eller... å bevare husfreden er vel best.. det er bare det at jeg er litt for sta Kunne aldri levd sånn.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #8 Skrevet 20. juni 2010 skal si det til han jeg... Men han skal jaggu få det på sin måte.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå