Gå til innhold

noen som har prøvd dette? Ang brunfarge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg på og!! Vil veldig gjerne være brun!!

Skrevet

Hei

Jeg har brukt den i 2 mnd nå, merker ingen forskjell :(

Skrevet

HI

Faen..Jeg som bestilte den igår!!

Men har du prøvd å ta solarium i tillegg da? Skal visst funke hvis man soler seg i tillegg til å ta tablettene..

Skrevet

Eh, hva er vitsen med å ta tablettene hvis du i tillegg skal ta solarium? Da blir du jo brun uansett!?

Skrevet

brunfargen blir jo ikke fin ved bruk av betakaroten.

Kjenner 4 stykker som bruker det og de er jo like orange alle sammen!

Skrevet

Man blir ikke brun bare av å ta betakaroten, man må sole seg i tillegg. Det er et vitamintilskudd som beskytter huden, gir mer motstandskraften og utsetter aldring av huden. Jeg har god erfaring, brukte de før jeg var i syden i fjor, aldri vært så fin og jevnt brun og blitt så lite solbrent som jeg var da. Tar de før sommeren i år også.

Skrevet

Yes, jeg tar MYE solarium men nope de virker ikke :(

Skrevet

Her ser jeg noen sier de virker- og andre ikke. Flere?

Skrevet

Bruker "vanlig" betakaroten. Prøvde for første gang i vår..Fikk en finere hud (mye mindre "kviser"/urenheter og kjennes glattere og mykere), "grå/hvit-heten forsvant) og de få timer jeg totalt har vært ute i sola i år har gitt en fin glød til huden, tross bruk av høy faktor og kort tid i solen.....Fargen er superfin, men min naturlig brunfarge er veldig "rød", om jeg kan si det sånn..BLir "aldri" brent, men hudfargen har et "rødlig skjær"; men det er nå blitt fin og gyllent (men langt fra gult eller oransje) så jeg kunne ikke vært mer fornøyd.

Skrevet

Takk for svar 10.01. Hvilken type er det du bruker?? Link? pris?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...