Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 http://www.hvital.no/betakaroten/web.asp?ad=bchsw Og vet om den er bra? Er visst noe "nytt" for betakaroten som er kommet..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Dette lurer jeg på og!! Vil veldig gjerne være brun!!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #3 Skrevet 21. juni 2010 Hei Jeg har brukt den i 2 mnd nå, merker ingen forskjell
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 HI Faen..Jeg som bestilte den igår!! Men har du prøvd å ta solarium i tillegg da? Skal visst funke hvis man soler seg i tillegg til å ta tablettene..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Eh, hva er vitsen med å ta tablettene hvis du i tillegg skal ta solarium? Da blir du jo brun uansett!?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 brunfargen blir jo ikke fin ved bruk av betakaroten. Kjenner 4 stykker som bruker det og de er jo like orange alle sammen!
Hellinor Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 Man blir ikke brun bare av å ta betakaroten, man må sole seg i tillegg. Det er et vitamintilskudd som beskytter huden, gir mer motstandskraften og utsetter aldring av huden. Jeg har god erfaring, brukte de før jeg var i syden i fjor, aldri vært så fin og jevnt brun og blitt så lite solbrent som jeg var da. Tar de før sommeren i år også.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2010 #8 Skrevet 21. juni 2010 Yes, jeg tar MYE solarium men nope de virker ikke
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #9 Skrevet 22. juni 2010 Her ser jeg noen sier de virker- og andre ikke. Flere?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #10 Skrevet 22. juni 2010 Bruker "vanlig" betakaroten. Prøvde for første gang i vår..Fikk en finere hud (mye mindre "kviser"/urenheter og kjennes glattere og mykere), "grå/hvit-heten forsvant) og de få timer jeg totalt har vært ute i sola i år har gitt en fin glød til huden, tross bruk av høy faktor og kort tid i solen.....Fargen er superfin, men min naturlig brunfarge er veldig "rød", om jeg kan si det sånn..BLir "aldri" brent, men hudfargen har et "rødlig skjær"; men det er nå blitt fin og gyllent (men langt fra gult eller oransje) så jeg kunne ikke vært mer fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2010 #11 Skrevet 22. juni 2010 Takk for svar 10.01. Hvilken type er det du bruker?? Link? pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå