Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Jobber dere fullt? Evnt. hvor mye? Har barna hvert sitt soverom? Hvordan er det å ha 3 barn? Har to og har lyst på en ting, men klarer ikke å bestemme meg..
TøffiTrynet☠ Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Har 3. Jobber 50%. Vi har bare 2 soverom. De to største på 3 og 7 deler. Minste på 7 mnd ligger inne hos oss. Skal kjøpe oss større hus, må bare finne et først. Og jeg vil helst jobbe 100%, men er ikke flust med jobber her vi bor. Elsker å være 3-barnsmor da! Er mye mer avslappet nå enn da jeg bare hadde 1.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2010 Takk for svar:) Hører mange sier at det er mye bedre med 3 enn 1:) Vi har kun 2 år mellom nr. 1 og 2 så det gjør det kanskje litt mer slitsomt. Ikke har vi mer enn 3 soverom heller, men har lyst på en til da..Hm..
1mor3barn&1000ideer Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Jeg studerer på fulltid, har tre barn. Har 5 soverom i huset, men de foretrekker å ligge nær meg, så de to minste deler soverom, noe de liker veldig godt. Og største har eget rom. Går bra å ha tre barn egentlig, er ikke så mye mer arbeid med tre enn med to. De leker godt med hverandre, og hjelper hverandre. Koselig med tre synes jeg
trekløveriet <3 Skrevet 21. juni 2010 #5 Skrevet 21. juni 2010 Vi har tre barn på 7- 5og15 mnd. Vi har et soverom til de hver. Jeg har en 100 prosent stilling,men sliter med bekkenet etter sistemann og er for tiden sykemeldt i fra jobben min i barnehage. Det er slitsomt med tre men gir også veldig mye. Ville aldri vært foruten.