bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Jeg er lærer og etter sommerferien starter jeg opp med en ny klasse etter å ha hatt samme klasse i to år (5.klasse nå). Er det noen som kan et fint dikt/vers som jeg kan skrive til dem som en liten "avslutningsgave"...?
Gemini7 Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Hmm den sangen fra Portveien 2 slo meg nå.. "Døren låses, porten lukkes alt er gjort for aller siste gang Om vi siden aldri møtes skal jeg være hos deg i min sang For det som er forbi er forbi da har jeg noe vakkert å si: alltid skal jeg huske det vi hadde du og jeg aldri skal jeg glemme det du var for meg" Melodien er faktisk veldig fin også.. Skal se om den finnes på nett et sted.
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2010 Den var jo kjempefin! Men kanskje litt voldsom? Jeg skal jo tross alt se dem omtrent hver dag videre, bare ikke være kontaktlæreren deres..?
Gemini7 Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Her er visst hele teksten- men sliter litt med å finne video.. Leter litt til For siste gang Døren låses, porten lukkes, alt er gjort for aller siste gang. Gi meg hånden, før du reiser, sett deg ganske stille på mitt fang Om det som er forbi er forbi, da har jeg noe vakkert å si. Alltid skal jeg huske det vi delte du og jeg, aldri skal jeg glemme det du er for meg. Være sammen, siden skilles, det er veien hver og en må gå, la oss ikke være triste selv om det er oss det gjelder nå. Om det som er forbi er forbi, da har jeg noe vakkert å si. Alltid skal jeg huske det vi delte du og jeg, aldri skal jeg glemme det du er for meg Døren låses, porten lukkes, alt er gjort for aller siste gang. Om vi siden aldri møtes kan jeg være hos deg i min sang. Om det som er forbi er forbi, da har jeg noe vakkert å si, alltid skal jeg huske det vi delte du og jeg, aldri skal jeg glemme alt du var for meg.
Gemini7 Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 Ja, da er det kanskje litt voldsomt Jeg så på nett da jeg søkte at den haddde blitt brkt på en 7.klasseavsltning, men da skal de jo faktisk skilles og gå hvert til sitt.. Hmm jeg kommer ikke på noen andre, egentlig..
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2010 Takk for hjep uansett :-) Det var et godt forslag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå