Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Jeg skal gifte meg, men plutselig har alvoret senket seg over meg. Jeg har vært klar for giftemål hele tiden og han har holdt litt tilbake. Men etter han fridde er han fått fulstendig ro for et ekteskap. Mens jeg går plutselig å grubler: Hva er oddsen for at vi er gift om 30år? Kommer han til å være utro? Hva om han forandrer seg? Elsker han meg om 10år? Er dette vanlig? Har jeg bare kalde føtter eller bør jeg finne ut av dette først. Vi har vært sammen i 3 år foresten.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Det er jo en sjangse DU må ta det. Ingen kan spå fremtiden men om han vil gifte seg med deg er jo det den største tillitserkæringen man kan få..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Det er helt normalt å fryse på bena før man skal gifte seg :-)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 heeeeeeeeeeeelt normalt å tenke sånn! Forferdelig, men det er normalt! Husker meg og min kommende hadde en så stor krangel dagen før bryllupet at jeg stormet ut! Men det skjer Men det er normalt.. akkurat som at du er så klar for å få unger, men ett par uker før, så grubler du litt hvosrdan det vil bli osv
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #7 Skrevet 20. juni 2010 Hvis du tenker sånn så syns jeg ikke du skal gifte deg.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #8 Skrevet 20. juni 2010 Veeeel, dere er hvertfall ikke gift om 30 år om dere ikke gifter dere i det hele tatt! Om han er utro er han det om dere er gift eller ikke. Alle forandrer seg med årene. Om han elsker deg om 10 år vet du ikke før om 10 år. Det er nok ganske vanlig å tenke sånn når det går opp for en at en faktisk skal gifte seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå