FanteGuri Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Ramla i trappa på lørdag og har forferdelig vondt rundt halebeinet, har ikke tatt annet enn paracet hittil, men gruer for natta. Sov dårlig forrige natt, fordi det var en pine å snu seg i senga og greide ikke ligge særlig lenge i samme stilling. Er 26+5 idag. Vurderer å ta en paralgin forte tbl, står i felleskatalogen at det ikke er skadelig for fosteret, men kan gi abstinenser og pusteproblemer om man bruker mye paralgin forte over lengre tid. For meg blir dette en engangsforetakelse, men likevel, hva ville dere gjort?
Misti Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 aner ikke så mye om dette men jeg fikk pinex forte da jeg gikk gravid. sterke smerter pga en forstørra nyre...
Gjest ->>- Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Engangsforeteelse er helt uproblematisk. Knask i vei.
Tipp topp Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Jeg fikk paragin forte av legen da jeg var gravid. De skulle ikke skade fosteret.
Lemonia Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 Det er helt ufarlig å ta paralgin forte i normale doser i svangerskapet. Jeg hadde skikkelig migrene da jeg var gravid og paralgin forte ble redningen min siden jeg ikke kan ta vanlige migrenemedisiner.
Hikken Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Jeg fikk det av tannlegen da jeg var gravid etter å ha skåret frem en visdomstann, skal være helt trygt )
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 21. juni 2010 #7 Skrevet 21. juni 2010 Jeg fikk det på føden rett før fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå