Gå til innhold

Noen som kan noe om kameraer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg nytt kamera og valget står i mellom Nikon D3000 og Samsung NX 10.

Hvilket et ville du valgt?

Jeg er amatør..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke veldig greie på ulike digitalkameraer, men kan litt om fotografering.

Hvorfor står valget ditt mellom akkurat disse to?

NIkon-kameraet kom på markedet i 2008 og begynner vel å bli utdatert, det er et speilreflekskamera, mens Samsung NX 10 er temmelig nytt og er ikke et speilreflekskamera, men et såkalt systemkamera.

Har du tenkt gjennom hva du skal bruke kameraet til, om du kommer til å drasse rundt på utbyttbare objektiver, hva du vil betale for et kamera?

Selv sverger jeg til Canon og kommer til å kjøpe meg et Canon EOS 550D i nær fremtid.

Skrevet

Utdatert er å ta hardt i, men jeg ville heller gått for Nikon D5000, Nikon D90, Canon 50D eller noe i den stilen. Man blir fort hekta, og da er det surt å ha kjøpt noe man egentlig ikke er fornøyd med etter noen mnd.

Skrevet

Enig med 22.59, ville gått for Nikon D5000!!

D5000 er et kraftig og allsidig speilreflekskamera som gir utsøkte stillbilder og D-film med høy oppløsning og lyd. I tillegg har det en bildesensor i DX-format med imponerende 12,3 megapiksler som sørger for at du får usedvanlig detaljerte resultater. (:

Skrevet

Har akkurat kjøpt med canon 550D med HD filming og er driiiiit fornøyd!!!!

Ville absolutt gått for det:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...