Zeke Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Vi har diskutert nå i mnd, mannen vil ha ANDREAS, jeg vil ha KRISTOFFER. Men etter en lang modningsproses, så liker vi begge navnet ALEKSANDER, dette er et navn som begge kan gi seg på. Saken er at min bror har blitt reserve pappa for en flott gutt som heter Ole alexsander, så min mor erliksom farmor for denne gutten. Blir dette veldig dumt? Vi har endelig kommet fram til et navn vi liker begge to ikke lett dette her.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Nei det synes jeg ikke er rart siden det første navnet er Ole. Gutten i magen min skal også hete Alexander. Et navn vi begge ble enige om og som passer fint sammen med alle de andre barna våres. Klem.
Zeke Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2010 Det er liksom det, endelig et navn vi begge kan gi oss på selv om jeg vil helst ha Kristoffer he he he Å vi er ikke så mye med de heler av forskjelige grunner, blir vel værst for mamma som får to å forholde seg til med det navnet. Men det passer til de andre trolla våre som du sier, det skal jo passe til søskene også.
mammaen til 2+1 Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Bruker de begge navna eller bare Ole? Syns ikke det blir ekstremt sært hvis dere nesten ikke har kontakt, men er selv bonusmamma og hadde syns det var vedlig spesielt om noen av mine søsken kalte ungen for det samme som hun, men nå bor hun her 50% vi har kontakt med søskna mine og foreldra mine neste ukentlig.
Zeke Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2010 Han bruker vel begge to og bare alexsander, men ses kanskje bare 3 ganger i året. Under andre omstendigheter hadde det ikke vært aktuelt men siden vi ikke ses så ofte å det at dette er det eneste navnet vi er enig om Vi får se når gullet er ute kanskje det blir kåre istede
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Vet du at det er ingen problem. Etter jeg giftet meg på nytt og fått 2 stebarn så heter min stedatter det samme som meg og forloveden hennes det samme som sønnen min. Det samme gjør den nye nevøen min (nye fetteren til sønnen min) Altså 3 stk m samme navn og jeg likt med stedatter. Vi omgås en del, men d går allikevel fint. klem
Zeke Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2010 Takker, Bare to uker igjen til terminen så det blir spennende å se hva det blir, er en person som liker å ha ting klart men det kan hende vi må ente til han kommer. Men det er som du sier ikke noe problem, har navn som går igjen her i familien uten at det er noe problem. Ha en fin dag
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. juni 2010 #8 Skrevet 21. juni 2010 nei, jeg synes ikke det har noe å si, særlig når dere treffes så sjeldent. men jeg personlig er av den sorten som ikke klarer å bestemme endelig et navn før vi har blitt litt kjent med den lille. Vi prøver å ha noen alternativer på lista vi og så ser vi når den kommer ut om det er en Viktor, Ludvig, Magnhild, Ella eller Iris:) Klarer ikke å sette navnet før vi har sett den lille vi da.......
Zeke Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2010 Takker er så deilig å se deg her inne Maddemor:) Vi hadde begge navna ferdig med de to andre trolla., å det passa når vi fikk se de. Men me får se om vi kanskje må vente denne gangen.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 21. juni 2010 #10 Skrevet 21. juni 2010 Jeg syns nok det blir litt dumt å kalle han Aleksander ja. Syns absolutt at Andreas er det flotteste navnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå