Gå til innhold

sminker alle seg hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør du det?

Når begynte du med det?(alder)

Om du ikke sminker deg hver dag, hvor ofte og i hvilke sammenhenger sminker du deg?

Jeg sminker meg aldri, har vel innimellom fått noen til å hjelpe meg å sminke meg når jeg/vi skulle på fest.

Kan ikke sminke meg selv, har bare ikke lært meg det.

Er forøvrig nesten 30...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer, er 3-åringen vanskelig om morgenen, får jeg ikke tid.

Er han det ikke får jeg tid.

Begynte å sminke meg daglig når jeg var rundt 18

Skrevet

Jeg begynte å sminke meg som 20-åring og sluttet som 23-åring. Det var en periode jeg sminket meg hver morgen og fjernet sminken hver kveld.

Nå bruker jeg kun sminke ved spesielle anledninger som hvis jeg skal stå på scenen (bruker da sminke som gjør at det ikke blir så mye "gjenskinn" i huden og sånn at øyne og munn er markert) og i større fester som i bryllup for eksempel :)

Skrevet

Bruker som regel mascara og lipgloss hver dag. Full pakke kanskje 2 dager i uka,når jeg skal på cafe eller fest ol.

Begynte å sminke meg da jeg var 15 år, er nå 28.

Skrevet

Ja, jeg sminker meg hver dag. Med mindre jeg er veldig lat og vet jeg kun skal være hjemme eller er syk. Jeg begynte med mascara på ungdomsskolen og økte på med foundation og eyeliner. til fest bruker jeg mer.

Det er ikke vanskelig å lære å sminke seg. Når man er nærmere 30 har man god effekt av å bruke mascara og vippetang. I huden bør man ha en lett foundation. Dette som et minimum til hverdags. Gjerne ta på litt blank lipgloss eller en med litt farge i. Kanskje litt solpudder på nesen og i pannen. Få noen til å hjelpe deg. Går du på et parfymeri vil de vise deg hvordan du skal gjøre. Men ikke la dem prakke på deg for mange produkter.

Skrevet

Ja jeg sminker meg. begynte vel å bruke litt lett sminke som maskara å slikt allerede i 12 års alderen(ikke hverdag). jeg sminker meg som regel hverdag. jeg sminker meg jo ikke hvis jeg bare skal være hjemme, på stranden, en liten tur på butikken osv. men liker å ta på meg litt sminke dersom jeg skal til byen, på besøk osv.. sminke er en dårlig vane syntes jeg.. skulle ikke vært oppfunnet!

Skrevet

Nei jeg sminker meg ikke hver dag. Sminker meg hver gang jeg skal i noen sosiale sammenhenger f. eks selskaper, på besøk, får besøk, når jeg skal til byen osv.

Skjønner ikke vitsen med å sminke seg når man bare skal suse hjemme likevel, men det er meg da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...