Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Bruker Spectacular fra Helena Rubinstein. Passer bra til min sensitive kombinasjonshud.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Jeg har prøvd mange forskjellige. Nå bruker jeg I.D. bare minerals. Har brukt det i et par år og er fornøyd:) Er noen-og-tredve.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Bruker forresten Glominerals på sommeren.. 20.01
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 Jeg bruker og så I.D Minerals. Min lillesøster gjorde en undersøkelse på det og det inneholder vist et stoff son gjør at man blir litt blass i huden over lengre tid. Jeg har brukt dette siden det kom på markedet i Norge. Kan ikke akkurat skryte av huden min, men om det er i.d sin feil eller om jeg bare ikke er så fresh i huden vet jeg ikke. 30 år nå. det kom vel på markede i 2003-04 om jeg husker riktig. Er iallefall mange år.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 Bruker også i.d minerals, er 31 år, og har brukt det i 2 år ca. Er kjempefornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå