Gå til innhold

VELDIG oppblåst, slik var det ikke sist


husmortrall

Anbefalte innlegg

er bare 5+6, men magen viser jo allerede. sist gang jeg var gravid viste det ikke noe før uke 13 eller 14. buksene er stramme rundt magen, og jeg kjenner meg uvel nokså ofte.

andre som har det slik? blir det værende på denne måten eller kan det være forbigående??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er nok sånn det skal være det, første gangen må jo alt formes fra begynnelsen, og neste svangerskap, så er jo redet klart. Jeg venter nr 3 nå, 8 år siden sist, og meg har de begynt å spørre faktisk og jeg er bare 7 uker. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da er vi i samme båt! Jeg går inn i uke 6 i dag (med nr 2) og har det helt på samme måten. Har også hatt vee-lignende "smerter" i magen. Vet ikke om jeg hadde det sist for da ville jeg jo ikke ha kjent det igjen... Kanskje er det fordi magemusklene er mye slappere nå enn sist?

 

Vi får prise oss lykkelig over tights og vide topper og kanskje finne frem mamma-klærne litt tidligere enn ventet?

 

Klem ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja samme her. Føler meg som en ballong.Mener at jeg ikke var så oppblåst forrige gang, men det kan jo være at jeg føler det mer enn det synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangs, 8+3, og har vært kjempeoppblåst i flere uker, særlig på kvelden. Føler meg kjempetjukk, men så har jeg gått ned i vekt pga har vært så dårlig.. Ikke noe moro. Her går det kun i tights, strømpebukser og kjoler, jeg er så kvalm at jeg kaster opp bare ved tanken på å gå i trange bukser... Huff. Gleder meg til jeg er så mange uker på vei at det er "lov" å ha fått stor mage :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...