Marcus2006+Jente2010 Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Har ikke vært her inne på leeenge jeg... Håper alt er bra med dere alle sammen.. 27 Dager til terminen nå,så dette er en spennende tid fremover:D kose dere masse i sommer a:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Jøsses, der var du!!! Savnet deg. Er mektig lei her nå. Ca 30 dgr igjen nå og skal bli meget godt å få dette sv.skapet overstått pga et tungt sv.skap med mye smerter og ubehag. Hvordan går det med deg da? God sommer til deg og forresten. Stooor klem.
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2010 ja har tenkt masse på deg å noen andre her inne som jeg ikke har prata med på lenge:s ellers er alt bra, fått meg leilighet på Verdal nå da.. så gleder meg til snuppa mi kommer, er ganske lei jeg også.. har mye vondt å sånn..så om hun ikke kommer før neste uke skal jeg på modningssjekk.. har fått tilbud om keisersnitt,mn har ikke lyst til det... ellers der da? skjønner godt du gleder deg ja!! stooor klems
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Gratulerer så masse med leilighet! Skal selv til jordmor den 2 juli, da skal ho røske i meg. Gutten er stooor. Var 2,5 kg i uke 33 allerede. Skjønner du ikke vil ta keisersnitt, best m vanlig fødsel, men må si jeg ruer noe vanvittig samtidig som jeg gleder meg masse til det er overstått. Dette er min siste graviditet heldigvis hehe. Har ikke kropp til dette mer etter 2 sv.skap fra før. Du f¨år ha god bedring og holde meg oppdatert da! Stooor klem.
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2010 Takk for det fått ordnet MASSE etter jeg flytta fra samboeren min faktisk...hehe så det er godt! Ja måå jeg ha keisersnitt så må jeg men...vil ikke ha det egentlig.. jenta mi er 2400g nå i uke 36,så hun er lita..men sønnen min var heller ikke så stor.. Jaa jeg skal holde deg oppdatert vettuh, det må du også gjøre no planer for sommeren da? vi skal til Kristiansand å dyreparken,gleder oss:D hihi Kleeems
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. juni 2010 #6 Skrevet 21. juni 2010 Å stakars deg har du blitt alene du!!! Visste jeg ikke. Jeg og min x brøt forholdet for 2 år siden, da hadde han vært utro i ET HALVT ÅR!!! Drittmann. Var sammen i 17 år, men han var ikke særlig grei så var like greit. Fant jo lykken igjen heldigvis og aldri hatt det så bra!. Nei ingen planer, Blir vel noen dagsturer. Vet jo heller ikke til denne guttungen heller kommer ut hihi. Tar det som det kommer. Tenåringene mine skal med sin far og forlovede til syden, og stesønnen skal jobbe, så ingen som maser om tur her heldigvis. Vi bor bare 25 min unna dyreparken, men det blir nok neste år. Håper det går bra med deg alene, er veldig tøft i starten og i tillegg er du jo gravid. Håper du har mye støtte rundt deg. Stooor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå