Gå til innhold

Neida, er ikke syk- men

Anbefalte innlegg

Gjest grønn paprika
Skrevet

bena er fulle av vann og det kiler og prikker i de. Magen er snart oppunder haka og dytter mat og drikke opp igjen sammen med syre. Sover 13 timer i døgnet , men er stadig like sliten. Har vokst ut av de fleste klær, og har sjeldent på meg noe som er behagelig, ALT strammer og er ubehagelig. Underlivet klør som bare det etter en antibiotika kur mot UVI, noe må man få. Klarer ikke puste om jeg ligger på ryggen, og er lei av å ligge på siden. Gleder meg ufattelig til dette er over!! Det er absolutt lenge å gå gravid i 10 mnd.. nå er det bare 1 1/2 mnd igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er et svangerskap bare 40 => 9mnd (det er som regel 4,5uke i en mnd).

Men jeg føler med deg, hadde august unge sist og det var den varmeeste sommer'n på evigheter. Jeg hadde sikkert 7-8kg med vann i beina (måtte opp 6 nr i sko!!!!)

-Kjøp deg noen nye klær som ikke strammer eller er ubehaglige. Sommermoten nå gjør jo sitt til at det faktisk ikke trenger å være mamma klær!

- Ta en sopp kur om det er det du har i underlivet.

- Prøv å komme deg ut, opplev noe, se noe, etter eller annet som tar fokuset bort fra smertene/ubehaget.

Gjest grønn paprika
Skrevet

Hei :)

joda, kommer an på hvordan man ser det, svangerskapet kan vare laaaaangt ut i 9 mnd- nærmere 10- uansett så var vel poenget at det var veldig leeeeeenge for meg..

klær har jeg masser av, men er hverken tykk eller tynn, bare kjempestor mage så ingenting passer! Har gitt opp og handle, det får jeg gjøre etter fødsel.

Sopp kuren funker desverre ikke, og har ikke gjort det på ca 3 mnd

Jeg er flink til å komme meg ut, men fakta er at jeg er så forferdelig trøtt hele tiden at jeg raskt kommer meg hjem igjen..

Dette er selvfølgelig et syteinnlegg- men måtte bare få det ut. Lei av å svare "jo takk bare bra" :-)

Skrevet

Det er LOV å syte! Graviditet er ingen sykdom, men f... ingen normal tilstand heller. Men man glemmer heldigvis fort! Jeg tenkte at "dette kommer jeg ikke til å orke flere ganger!" Men joda 1,5år etter sitter jeg her med spire i magen... og er så trøtt at jeg tror jeg dauer!

Skrevet

Lite tips angående sopp. Bruk kun bomullstruser som du vasker på min 60 grader.

Uff lov å bli lei!

Sender en klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...