mariabee Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Jeg er i 2 trimester og har nå fått helt dilla på pepsi max. Jeg holder meg generelt unna for mye sukker og synes dette har vært en grei erstatning, drikker ikke vanlig brus ellers heller. Får man mye luft i magen av dette???
snartmammapåny Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 De kunstigesøtningsstoffen er igrn like ille som sukker (om ikke verre) DESVERRE Er selv avhengig av Cola Zero, så kan vel ikke rope så høyt, men prøver å begrense meg til et lite minimum iallefall... Husk på at det er en anbefalt maxgrense på koffeinen.. Selv bryter jeg nok den noen ganger i uka da jeg drikker kaffe i tillegg til colaen, men greit å være klar over den iallefall... Er iallefall plaget med luft i magen, om det er brusen eller noe annet vet jeg ikke...
mariabee Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2010 for når jeg gikk på grete roede kurs var iallefall cola zero noe en kunne drikke uten å legge på seg:) men er nok kullsyren som setter i gang littegranne luft her!! hehe
snartmammapåny Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Ja jeg har selv byttet ut den sukkerholdige brusen med lettvarianter pga kiloene (byttet etter sist graviditet). Men rent helsemessig så er vel ikke akkurat lettvariantene noe bedre for kroppen.. Blir nok bare best av to onde...!? :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå