Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 en jente som står og blir holdt i nakken/hodet av en mann. han henger over henne mens han delvis kjefter og delvis snakker hardt til henne. dette pågår i lang tid. du vet de kjenner hverandre. men ville du syntes det var noe å gripe inn for? jenta så tydelig ubekvem og trist ut, men ikke redd. hun måtte bøye seg bakover fordi han henger over henne. han er full. (uteplass en helg)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 jeg hadde ringt politiet og ikke tatt øynene av mannen og jenta. Hadde det blitt værre hadde jeg grepet inn der og da. Men forhåpentligvis så hadde politiet kommet rimelig raskt og kunne tatt seg av situasjonen. Barn har uansett INGENTING å gjøre på uteplasser i helgene og spesielt ikke sammen med fulle "omsorgspersoner"
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Jeg hadde sikkert gjort det...har en tendens til å rote meg inn i krangler om jeg er full selv..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 hmm var kanskje ikke et barn det var snakk om her? hehe Men hadde nok ringt politiet uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå