Gå til innhold

Hvordan var bryllupet ditt? Eller hvordan planlegger du det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å drømmer meg bort å har akurat begynt planleggingen av den store dagen.

Hvor mange gjester hadde dere? Var barna til venner invitert?

Hva spiste dere? Noe dere ville gjort anerledes?

Takk hvis noen har tid og energi til å svare meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde rundt 20 gjester. Vi var hjemme i hagen. Barna var med. Vi hadde grillmat.

Forandring: Ville ha funnet en annen mann.

Skrevet

Planla det i løpet av 3mnd, barna var med, hadde nærmeste familie og venner, ca 40stk. Vielsen var i kirken, og det eneste jeg angrer på var at vi ikke spanderte på oss fotograf, men fikk noen fine bilder heldigvis.

Selve selskapet og festen holdt vi hjemme hos foreldra mine som har stort hus og hage, var heldige med været så vi satt mest ute etterhvert. Hadde koldtbord og senere stor kake og dessert buffe, serverte vin og øl til maten, likør conjac osv til kaffen, og senere på kvelden etter barna var lagt ble det drinker etter kveldsmaten som var hjemmelaget kyllingsuppe med baguetter til.

Hadde en ganske uformell ramme rundt det hele, orker ikke alle ritualene med taler osv, ikke helt oss.

I grunn veldig fornøyd med det hele, men skulle jeg gjort det om igjen så hadde vi som sagt spadert på oss fotograf, hadde egentlig noen som skulle ta bilder underveis, men vedkommende ble desverre syk like før, så svigers, foreldra våre og venner tok bildene, men ikke helt heldig på alle siden de ikke er de mest rutinerte da ;-)

Mitt råd til dere er at det er deres dag, vær dere selv og ha det bryllupet som gjenspeiler deres egen personlighet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...