Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Jeg føler det sånn akkurat nå. Snkket akkurat med typen om forholdet vårt, vi haar vært sammen i 5 mnd og vi hr alt kranglet osv. Mye pga han er fr England, misforståelser i språket.. Møtte han på nettet og han oppfattet meg som veldig selvsikker av meg osv, det er han en utrolig selvsikker fyr mens jeg klarer ikke å føle meg så selvsikker rundt ham, blir sjenert og tviler på meg selv. Jeg elsker ham, og takler ikke tanken på å miste ham alt.. Nå mistet jeg venninnen igår, min bestevenninne, jeg flyttet også hjem til min mor pga masse gjeld, inkasso saker... Men her i huset krangler vi hele tiden og jeg orker ikke noenting.. Nå gråter jeg bare. klarer ikke slutte å gråte.. alt går til helvete på en gang... Og det værste er at alt er min skyld...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Da er det påtide å brette opp armene og rydde opp i elendigheten Sender deg en klem.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Du, da tar du deg selv i nakkeskinnet og gjør noe med situasjonen din:) Reis deg opp, ta tak i livet ditt. Sett deg med din mor og diskuter situasjonen, lag dere noen husregler og svelg kameler begge to. Hun er snill som lar deg flytte hjem igjen, for å få orden på livet ditt. Har du ordnet med ordentlig betalingsplan av gjelda di? Hvis ikke, ta tak i det! Kontakt de du skylder penger, skaff deg oversikt og bli enige med de om en betalingsplan. Få dette unna veien, så kan du starte på nytt igjen, med økonomi i balanse. Hva skjedde siden du har mistet venninna di? Har dere kranglet, er hun død? Du skal se det meste ordner seg, men det er du som må ta tak i livet ditt og situasjonen. Klem:)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Takk.. 1) står uten arbeid og OS for øyeblikket, venter på svar på skoleplass 2) Meg og venninnen kranglet, jeg synes hun fikk meg til å føle meg dårlig hele tiden men innsett at jeg kanskje ikke var en god venninne for henne. 3) Siden jeg og min mor krangler så mye, blir jeg giddløs her hjemme og sur på henne og det går i en dårlig spiral. 4) Typen bor langt borte og jeg savner ham så sykt , og blir lett mistenksom når hn ikke er tilgjengelig 5) Jeg sliter med selvtilliten pga hører litt dårlig, tør ikke å søke jobb osv. 6)bruker mye tid på "utseendet" for å se bra ut, føle meg bra osv. Men har insett det kanskje ikke er det jeg trenger.. Men ellers har jeg mange ideer, jeg går ofte på kurser og nå jobber jeg med selvtilliten min og det å tørre å snakke med mennesker, jeg søker meg til anledninger til å bli kjent med nye mennesker hele tiden og står på der...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 Takk.. 1) står uten arbeid og OS for øyeblikket, venter på svar på skoleplass 2) Meg og venninnen kranglet, jeg synes hun fikk meg til å føle meg dårlig hele tiden men innsett at jeg kanskje ikke var en god venninne for henne. 3) Siden jeg og min mor krangler så mye, blir jeg giddløs her hjemme og sur på henne og det går i en dårlig spiral. 4) Typen bor langt borte og jeg savner ham så sykt , og blir lett mistenksom når hn ikke er tilgjengelig 5) Jeg sliter med selvtilliten pga hører litt dårlig, tør ikke å søke jobb osv. 6)bruker mye tid på "utseendet" for å se bra ut, føle meg bra osv. Men har insett det kanskje ikke er det jeg trenger.. Men ellers har jeg mange ideer, jeg går ofte på kurser og nå jobber jeg med selvtilliten min og det å tørre å snakke med mennesker, jeg søker meg til anledninger til å bli kjent med nye mennesker hele tiden og står på der...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 Håper det ordner seg med skoleplass til deg:) Ang. venninna di, du må tenke gjennom dere virkelig noen gang har vært virkelige bestevenner, snakk med henne, skvær opp om dere er bestevenner. Det fikser dere! Be om unnskyldning og be henne om støtte og hjelp til å komme deg gjennom dette. Typen din, du må bare prøve å stole på han. Lag regler og sett en standard sammen med moren din, om hvordan dere skal ha det hjemme. Du tar din del av hsuarbeidet og hjelper til med middagslaging og slikt. Gjør en innsats, da blir det kanskje mindre krangling også Om selvtilliten, du må fortsette å jobbe med deg selv:) Jeg er sikker på at du er en flott jente med mange muligheter, du må bare finne de selv:D:D:D:D:D Lykke til, dette klarer du:) Litt om gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå