lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 De siste dagene har jeg hatt muringer/kynnere som har vart ca 1 min og kommet hver 30-45 på kveldene i noen timer. Ikke noe om natta, men hatt litt til morran i dag. I tillegg så har jeg ikke vært så tissetrengt når jeg står opp om morran som jeg er til vanlig, og ikke så stiv i kroppen. Er det noen andre som har opplevd det samme, er dette normalt eller er det noe galt? Kjenner liv, men blir jo usikker når ting plutselig endrer seg. Har også hatt fetere hud i ansiktet og kviseutbrudd de siste dagene. kom aldri så langt i forrige graviditet da sønnen min ble tatt med ks før kroppen hadde begynt modningen.
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. juni 2010 er forresten 15 dager til termin:)
Sjokolademonster Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Har hatt kynnere siden uke 18, men nå er det menssmerter i tillegg, også fått litt kviser faktisk, løsere mage, mindre matlyst og bekkenet har vært bedre.. I tillegg sover jeg mye mer! 14 dager til termin :-)
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Hei Jeg har også mye murringer/kynnere, men fordelt på 4-5 perioder i løpet av dagen. Slitsomt. I tillegg kommer det innimellom hekseskudd i ryggen og stikk nedover mot skjeden. Det hadde jeg ikke sist. Forferdelig ubehagelig, så nå begynner jeg å bli ordentlig lei. En uke til termin i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå