Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff....

Har skrevet inne på tråden som heter "hvordan går det med ikm uke 24 jentene?", e.l

Jeg har hatt økende mens-smerter i to uker nå, har ikm idag.

Jeg har vært prøver i halvannet år, og har ikke noen gang hatt flere symptomer enn nå.

Luktesansen er sterkere og jeg har hatt en vemmelig smak i munnen.

Jeg har en uggen småkvalm følelse, og har vært veldig nære å kaste opp et par ganger.

Utfloden har vært mer enn vanlig, har følt meg "våt", og med de smertene jeg har hatt har jeg stadig måttet sjekke om mensen har kommet for tidlig. Men ingenting. Bare klar, tynn utflod, inntil de siste dagene nå, når det har begynt å bli litt mer lotion-aktig også. Nå er det kanskje ørlitegrann tørrere igjen, og tynn lotion-utflod.

Natt til fredag tok jeg en test som var negativ. Venter på flere tester som kommer i posten onsdag.

Da jeg våknet idag (sover forresten bedre enn vanlig også), var smertene borte. Følte liksom ingenting der nede.

Har tenkt at det kanskje bare er bra, siden det er ikm-dagen min, og alt jeg vil er bare å komme meg igjennom den uten noenting.

Jeg måtte gi meg etter bare halve skålen med havregrøt til frokost, da det på en måte låste seg. Ble litt tungpustet og svimmel og rar.

Har vært mere svimmel senere utover dagen også, og nå er smertene begynt å komme litt tilbake også.

Jeg er så redd for å bli skuffet igjen. Så nærme å føle meg gravid har jeg aldri vært. huff....

Ville bare "dokumentere" det, så jeg kan ha det skriftlig for senere.

Noe må jo ha skjedd denne måneden. Så får vi bare håpe at det holder og fortsetter!!!!!

Dette er så slitsomt! Jeg klarer jo ikke å tenke på noe annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må jeg bare si at jeg hadde det akkurat likens som deg nå til ikm og jeg var gravid ;) Håper du får en positiv graviditetstest om ikke mange dagene :) ;)Jeg ventet til dag 4 over ikm før jeg testet :)

Masse lykke til :):):)

Skrevet

Hei hei!!

Vi har bestemmt oss for å begynne å prøve jenn etter neste tr... tror den kommer rundt 23, så 14 dager etter det da...ca....skikkeli spennt på hordan det går.... vi har en sønn som ble ett i går og han kom på andre forsøk...... Jeg beundrer deg skikkelig som har vært så tolmodig..... halvannet år..... det er så lang tid.... men jeg tror du er gravid nå, det du kjenner som mens-smerter men som ikke har gitt noen mens er slik jeg hadde det, men merkelig utflod som varierte i "konsistens".... skal krysse fingrene for deg!!!!

Selv skal vi på ferie nå, og håper det blir noe da, men om det ikke blir håper jeg at jeg takler det også.... aner jo ikke hvordan man reagerer på slikt....

Du må oppdatere her når det har skjedd ett-eller-annet!!

Skrevet

Tusen takk for svar! :)))

Jeg har ikke fått noe besøk av tr ennå, så dette ser VELDIG bra ut! :)

Har litt murring igjen, men ikke vondt, slik jeg har hatt de siste ukene. Utfloden er hvit lotion. Er litt svimmel og blir utrolig sulten når jeg først er sulten.

Klokka er snart ti på kvelden, og jeg er snart igjennom ikm-dagen "helskinnet"!!

Jeg har vært på lang tur i skogen med samboer og hund og venninne idag, og det var deilig, og godt å slippe å tenke på kun én ting....

Gratulerer til de som har testet positivt, og god ferie til deg, Briane

Og lykke til til oss alle!!!

Skrevet

Våknet idag med blødninger, så jeg antar at det er tr som er kommet. Har ingen smerter, men det samme "gamle" trykket over livmoren, og en uggen kvalme.

Skuffet her nå, men det var kanskje NESTEN denne gangen, da.... Får velge å se det som noe positivt.

Lykke til alle andre! Vi får det vel til en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...