Gå til innhold

babycall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken babycall anbefaler dere?

Tenker meg at den ikke bør koste mer enn ca en tusenlapp.

merke? kamera?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Avent SCD530. Den måler temperatur og luftfuktighet og er meget bra! Det er ikke forstyrrelser og du hører omtrent babyen puste om du vil det. Volum kan stilles inn i 5 nivåer.

Du kan stille/skru av/på nattlys og vuggeviser fra foreldreenheten(og babyenheten selvsagt), og du kan snakke til babyen fra foreldreenheten om du trykker inn en "talk" knapp:)

Vi er veldig fornøyd med denne:) Den koster egentlig ca 1500kr tror jeg men fant den til 1000kr her:) :

http://www.kidsroom-norge.com/epages/kidsroom.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Kidsroom/Products/SCD530

Skrevet

har ikke kamera på den, men når jeg skal sove mener jeg det ikke er nødvendig uansett. Skal ikke ligge å stirre på babyen da. Når han ligger i vogna ute har jeg han i nærheten, skal jeg ha på babycallen da er det fordi jeg driver med noe helt annet (husarbeid feks) og da har jeg ikke tid til å sitte å se på han sove uansett. Han er aldri så langt unna at det er noe spesielt tiltak å stikke hodet innom for å se om han har det bra.

Skrevet

tusen takk for anbefalingen. Skal gå på babycall-jakt snart :)

Andre forslag?

Skrevet

Brukte to forskjellige, en til dagsbruk i vog ol og en til nattbruk. Sverger til AngelCare om natten med sensorplate til bunnen av sengen. Denne er tilkoblet alarm dersom babyen har et lengre pustestopp. Gjorde at jeg sov godt om natten med mine små :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...