Gå til innhold

Termin idag, hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er den store dagen, venter 2.mann... Lurer litt på hva dere gjorde når dere gikk over?

Har veldig lyst til å dra på sykehuset for å sjekke at den lille har det godt i magen, men føler at det blir litt "domt" når jeg kjenner liv og alt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ingen vits i å reise til sykehuset for å sjekke om alt er bra, hvis det ikke er noe som har skjedd som gjør deg engstelig for at babyen ikke har det bra... Det er å sløse med ressurser det..!

Det du kan gjøre for å forsøke å få fortgang i saker og ting er blant annet å ha sex. Andre ting jeg har hørt er at det skal kunne sette i gang fødselen er å spise en spiseskje kanel. Men jeg er overbevist om at babyen ikke kommer ut før h*n er klar for det.

Masse lykke til =)

Skrevet

Hva kan du gjøre?!?! Nyyyyte de siste dagen(e) før baby kommer! Lang dusj, fotpleie, ansiktspleie, stell hår etc. Skikkelig plei deg selv å skjem deg selv litt bort! God mat, bok eller musikk! Bare vær deg litt. Få gubben til å massere litt hvis du kan!

For eksempel:):)

Skrevet

Enig med Mamma til Emil & *knøttet* . Nyyyyyyyyyt de siste dagene før babyskrik, såre bryster og nattevåk setter inn. Men hvis jeg skal anbefale en ting som får igang riene (hvis baby er klar da) så er det sex. Funka for meg :)

Skrevet

Så enig med mamma til Emil og knøttet jeg også:P

Jeg skal sove så mye jeg kan de siste dagene:)

Jeg gikk over henholdsvis 5 og 9 dager med de to første..Er lenge å vente,man blir virkelig kjempelei:s

Jeg prøvde alt,spiste masse kanel-skjedde ingenting annet enn at jeg ble utrolig tørr i munnen:p kjørte bil på humpete vei, vasket rundt huset og byttet gardiner,mokket masse snø,spiste sterk mat,hadde masse sex, men jeg tror ikke noe av dette hadde noe og si..Barnet kommer når det er klart for det.

Eneste jeg vet som hjelper er å få jordmor til å tøye mormunnen. Dette kan hun gjøre så lenge man er passert termin.

Masse lykke til når tiden er inne:)

Skrevet

ja prøvde litt av hvert her også :)))

Fikk også jordmor til å "strippe" meg som det heter, følte det ble murring og fortgang i sakene :) men det er jo faktisk ikke sikkert det var det, tror også bebisene kommer når de kommer ;) lykke til!

3 uker igjen her :)))

Skrevet

om du prøver sex må du huske på at det er seden til mannen som virker modnende og ikke selve sexakten..;) Der bomma jeg lenge med nr 1 og 2:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...