Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Jeg kjenner mange damer som er blitt alene mens barnet er lite, og det virker som disse jentene deres klenger seg til andre sine fedre veldig voldsomt. Er dette vanlig? jeg er veldig glad i venninnene mine sine barn men de er litt slitsomme, spesielt hvis mannen min er hjemme. Det er jenter i alderen 2-3-4 det er snakk om. Mine jenter er ikke slik med andre sine fedre, er det fordi de allerede har "farskompleks" de andre blir slik?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Er jo en naturlig ting hvis de til vanlig ikke har menn rundt seg. Opplever ikke dette med min datter, hun har samvær med far, men han er vel ikke den som er mest interessert i ofte og hyppig samvær. Allikevel har hun mye kontakt med andre menn (mine venner) og jeg vil ikke si at hun er veldig klengete til andre menn, nei.
serin@ Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Hehe, sånn er mitt guttebarn også! Selvsagt er det stas med menn når man ikke er så vandt å ha dem rundt seg, det synes jeggu jeg også
midgard Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 he he he... ja, slik er det vel med meg og (men nå har jeg en kjæreste å "klenge" på...)... Datteren min syntes det er kjempestas med han, men hun syntes det er stas med onkler, tanter og besteforeldre også. Tror egentlig ikke hun er spesielt klengete på menn, men hun syntes nok jeg blir "tam" i lengden (godt hun skal i barnehage snart...).
B-real Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 hehe dette skjer ikke bare alenemødres jenter Dattern min er extrem pappajente og pappa selv er kjempeflink, men hun forguder mannfolk, når jeg hentet henne i barnehagen satt hun som regel på en eller annens pappas arm og blunket m øya )) Men flauest ble jeg en dag jeg var på apoteket, sto i kø. På ene stolen satt en mann og ventet....vips så satt min datter på fanget hans....hvordan skal nå dette ende Nei, jeg er langt ifra mannfolkgal, så ingen datter som mor e.l -ler-
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 Det stemmer ihvertfall for mine barn, som desverre ikke har sin pappa i sine liv. De er veldig kontaktsøkende ovenfor andre menn. Mine fettere, venners fedre, menn som jobber i barnehagen etc. Det tror jeg er ganske normalt faktisk når man vokser opp med bare sin mor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå