Gå til innhold

Trenger litt hjelp til formulering..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal starte som dagmamma annenhver helg (partallshelger), og skal sette inn en annonse ang dette i lokalavisa.

 

Hvordan formulere meg i annonsen, kort og greit?

Jeg har to barn selv, og jobber til vanlig i bhg, så er godt vant med barn, og er voksen. Største barnet mitt er til sin far de helgene jeg blir dagmamma da. Jeg passer også over natta om behov.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksen dame tilbyr å være dagmamma alle partallshelger.

Jobber til daglig i barnehage og trives med unger. Passer også natt ved behov. Ta kontakt for referanser.

Skrevet

HI her.

Jeg vil ikke nevne bhg i annonsen når jeg tenker meg litt om, for bhg har ikke noe med dette å gjøre.

Jeg har heller ingen referanser, men bor på ett lite sted, hvor "alle kjenner alle", så sjangsen for at noen ukjente ringer eller veldig liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...