Gå til innhold

Er det noen av dere som har hest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har akuratt kjøpt oss hest :)

Vi har to barn, ei på 4 år og en på 6mnd.

Det er så herlig å ha hest igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hestepølser er godt!

Skrevet

ja det synes jeg også det :)

men heldigvis skal ikke vår hest bli noen pølse med det første.

HI

Skrevet

Jeg har en hest sammen med en venninne. Siden vi begge har små barn (en på 1 og en på 3 mnd) er den satt bort på for i år.Kommer hjem til våren igjen:)

Skrevet

V skal skaffe oss 1 eller 2 nå,har 3 barn på 1,7 og 10.Og savner virkelig å drive m noe jeg brenner så mye for,jg gleder meg ;)

Hvilken rase har du??

Skrevet

Jeg har lipizzaner

10:34

Skrevet

Jeg hadde en amerikansk varmblods før, men nå har vi gått over til noe helt anna !

Nemlig en fjording!

Vi var på utkikk etter en hest som kan ris av både meg og samboer og som er rolig og ikke så heit. Og da kom vi over denne herlige fjordingen. Han er skikkelig grom. Skal ta vår første ridetur i dag :)

HI

Skrevet

jeg og!!! har ei varmblodstraver hoppe jeg da. Begynt å kjøre henne en del nå siden jeg ikke skal ri så mye pga graviditeten.. Veldig fornøyd med at jeg greier å holde henne i full trening med en gutt hjemme på 16 måneder og spire i magen :o)

Hest er best!! :P

Skrevet

Jeg har to hester, kjempegøy.

Sjekk ut www.hestene.no :D

Skrevet

Ja jeg har hest, oldeburger unghest! Og gleder meg vilt til å kunne ri igjen, er høygravid og tar ikke sjansen på å ramle av den digre "valpen". Blir mye tømmekjøring for innkjøring, bakketrening og løshopping på han om dagen, og en del mer fri enn vanlig,.

Hvor lang tid har folk ventet før de rir etter fødsel? Optimisten meg tror jeg er i farta etter en uke eller to...

Skrevet

har tre hingster på 3, 5 og 8 år.

er nå høygravid med nr 2.

etter forrige fødsel (keisersnitt) var jeg i salen igjen etter 6 dager, og i normal trening etter 8 uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...