Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 De fleste vokser heldigvis ut av Baby Bjørnen fort! Etter å ha testet mange så synes vi absolutt at Boba 2G Organic myk bæresele er behageligst. Litt dyr, men kan brukes til 3-4 års alderen så absolutt verdt det!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 jeg anbefaler mei-tai !!!! Bæreseler som baby bjørn og sånn anna skrap, skal ikke brukes mer en 15 min om gangen. Men en mei-tai kan kan du bruke på skogs turer og alt, merker på lillegutt at han er lykkelig når han sitter i mei-taien. Fordi babyen sitter ergonomisk riktig. Vi har to styk. En fra babyhawk.com (der kan du designe selv) og en fra bebinar.com Utrolig gode å bruke for den voksne også ! ingen vondter eller noe som klemmer. Søk litt på youtube, så finner du ut av det ! Eller tettinntil.no Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Har både babybjørn active og mei-tai, det siste er d beste.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 Vi hadde også babybjørn først, men jeg måtte gi meg da hun var 2,5 mnd. Etter det har vi brukt mei tai og har vært utrolig fornøyde med det. Nå er hun snart 3 år og det hender at vi bruker den ennå. Hun sitter fremdeles godt i den og det er ikke så tungt å bære henne på den måten. Så jeg anbefaler mei tai på det varmeste. Må tilstå at jeg ikke har prøvd andre bæreseler da.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 Noen som har Manduca? Hørt mye bra om den og... hi
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 20. juni 2010 #7 Skrevet 20. juni 2010 Veldig fornøyd med mei tai til barn over halvåret, (ikke prøvd å bære yngre barn i den). Hadde gammel type baby bjørn og følte at ungen "dinglet" veldig langt ut fra kroppen i forhold til når jeg bar henne i elastisk sjal. Sjal er litt voldsomt å ha på, og er et tiltak å lære å knyte det. Mei tai er grei å knyte og ikke så dominerende del av bekledningen. Samtidig som ungen sitter stødig og godt.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #8 Skrevet 20. juni 2010 Har ikke manduca, men Ergo er veldig fornøyd med den. De er vel ganske like, men tror manducaen kan tilpasses litt mere og brukes lengre. Disse selene er veldig like som mai tai, men du slipper knytingen. Vil tro det er endel enklere å få mannen i huset til å bruke den også.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #10 Skrevet 20. juni 2010 Vi har manduca, og er kjempefornøyde med den. Den er enkel, og om du ikke skulle like den er den lett solgt. Kan brukes til barnet er 20 kilo, på både mage og rygg. Mine venninner somogså har Manduca er fornøyde med den. Babyhawks bæresele Oh Snap er veldig bred og stor. Jeg syns den passer bedre til eldre barn. Beco butterfly II er mye dyrere enn Manduca. Den største forskjellen er en lomme man kan putte barnet oppi før man hiver barnet på ryggen. Selv syns jeg ikke det er noe vanskelig å få barnet opp på ryggen med Manduca. Becoen syns jeg det ble litt mye stress med. Babyhawk mei tai mangler foring i midjestroppen, slik at det kan bli ubehagelig å bære babyen når den blir tyngre. I tillegg er det litt styr med de lange stroppene. Når vi skal bruke ett bæretøy her i huset, så er det Manducaen som blir funnet fram. Anbefaler derfor dette bæretøyet.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. juni 2010 #11 Skrevet 20. juni 2010 Vi har manduca og jeg elsker den!! :-) Bruker den til lillesøster på 7 1/2 mnd og til storesøster på snart 3 1/2 år. Storesøster fikk prøvd den for første gang i dag, var på en lang gåtur og hun nektet først å sitte i den på ryggen til pappa. Men når hun først hadde gjort det så satt hun og lo og smilte hele veien :-) Er kjempebra at man kan forlenge ryggstykket som støtter barnets rygg på den, da blir den like behagelig for lillesøster som for storesøster :-) anbefaler Manduca på det varmeste
Gjest yrild Skrevet 20. juni 2010 #12 Skrevet 20. juni 2010 Manduca er veldig god og jeg kan helt klart anbefale den, men... titt-tei bæreselen er helt fantastisk å bære i: www.titt-tei.no (og du velger stoff og mønster selv).
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #13 Skrevet 20. juni 2010 Vi har prøvd: BabyBjørn; ikke fornøyd Beco Butterfly II: Superfornøyd. Genialt for babyer. Babyhawk Mei Tai: Utrolig fornøyd med den. Bruker den daglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå