Gå til innhold

EKSTREM hodepine, hjelp noen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva som skjer. Begynte med feber for et par dager siden, hadde det ikke i går, men da begynte hodepinen. Det blei bare mer og mer ille.

Er det noe virus som gir slik smerte?

Har hattt det slitsomt i det siste. Lite mat. Hodepinen banker når jeg bøyer meg, sitter i øya når jeg rører på dem og jeg trøtt så det holder. Har barn med 5 barnesjukdom, tror legene...og den andre har skarlagensfeber, tror legene.... kan dette gi slike symptomer hos meg?

herregud, i går tok jeg paracet og det hajlp ikke i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som influensa:( eller virus ja.. Jeg hadde sykt hodepine samt feber...

Kanskje du har skarlagensfeber

Skrevet

blir jo litt bekymret når jeg leser om høyt blodtrykk (har lenge hatt mangel på søvn, stress, bekymringer osv), hjernehinnebetennelse, ME og alt det der. Men jeg har ikke feber nå, det er det jeg synes er så rart......

Skrevet

AKKURAT det samme som jeg har liggi med i 2 uker nå.

Den værste hodepinen og skikkelig energiløs. Og feber. Dro til legen på fredag, og han konstanterte med luftveisinfeksjon, halsbetennelse, og oppå det hele hadde jeg fått nyrebetennelse. Denne infeksjonen er kraftig!

Skrevet

Men jeg har jo ikke ondt i halsen.....ingen andre steder heller. Ikke hoster, ikke nyser, ikke noe i nesa heler. blir seriøst bekymra

Skrevet

Hodepine som blir sterkere når man bøyer seg frem og som gir trykk bak øynene er tegn på bihulebetennelse.

Skrevet

Du trenger ikke ha vondt i halsen for å ha influensa. Hadde ikke jeg heller de første 5-6 dagene. Jeg er ganske sikker på at det er det det er. Hele venninnegjengen ligger med samme greinet, og det gjør mannen min også. Se til hver side uten å vri på hodet. Er det vondt? Har du vondt i musklene oppover ryggen, og alle forskjellige plasser i hodet, spesielt mellom nesen og rundt øynene? Har du vondt i andre ledd i kroppen? Er svaret ja på alle disse spm, er det det samme som meg, og da er det infeksjon.

hilsen 09:03

Skrevet

nei ikke bihule, det har jeg hatt før.

Skrevet

tinningene er ille, øynene når jeg ser til sidene som du sier, når jeg bøyer hodet fram, men ikke hjernehinneondt heller egentlig. Har ikke så ondt i leddene, har hatt det da jeg hadde feber. nå fryser jeg ,men ikke så rart når man har så ondt tenker jeg. Er utrolig trøtt, men heller ikke så rart når man ikke har sovet det man trenger. Har jo sjuke barn og de har holdt meg opp litt om nettene.

det dundrer når jeg anstrenger meg, lurer på om jeg bør dra til legen???

Skrevet

Jeg gikk til legen, men fikk ikke noe for det. Han sa bare at om det fortsatte lengre, eller ble værre, så måtte jeg gå på penicillin.

Mannen dro på legevakten igår, for han begynte å få vondt i lungene (trodde han, noe som "bare" var leddsmerter i ryggen) og han fikk apocillin med en gang, og føler seg bedre i dag allerede. Det kommer litt ann på hvor lenge du har hatt det. Det slipper litt hos meg nå, etter 14 dager, men jeg mener, når du har syke barn, burde du kanskje gå til legen å få penicillin, for det er tøft å ta seg av både barna og seg selv, så kanskje greit å bli fortere frisk.... Selv har jeg en liten gutt på 2 år som har omgangsyke og bronkitt, så her hjemme er det fult opp. + en mann som ligger rett ut. Ikke moro :(

Håper du og ungene dine blir friske snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...