dansejentes mamma Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Hei, jeg har brukt mer enn jeg hadde tenkt på sommersalget.... Kan dere være greie å hjelpe meg med litt sammenligningsgrunnlag? Hva er ok å bruke på klær til seg sel i løet av året, eller om det er vanskelig, hvor mange par sko eller dongrybukse, og hva koster et par du vanligvis kjøper? Og får du nor pes om du kommer hjem med for mye?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Samboer kunne jo prøvd seg å pese meg om jeg hadde shoppet litt til meg selv. Hehe:) Nei, det er sjelden jeg kjøper noe nytt til meg selv. Er som regel mini som får nytt:) Hehe... Styrer rett bort i barneavdelingen når jeg er ute å handler:p Når jeg først kjøper til meg selv så liker jeg godt HM,Cubus,Lindex osv. trives med billigkjedene jeg, de er som sagt ikke dyre, grei kvalitet til den prisen man betaler Cubus handler jeg mye på til meg selv når jeg først handler:) Jeg bruker kanskje 5-6000kr i året på meg selv, det er MAX til sommer og vinterklær:)
Dollywood Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Jeg bruker alt for mye...:-s 2000 i mnd kanskje. Litt mer noen sesonger. Bruker nok 30 000 i året ja
dansejentes mamma Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2010 OK jeg bruker mye. Jeg svei av over 9 000 på et par tre uker. Men får prøve å fordele det litt. Angra ikke på noe av det jeg kjøpte, og kommer nok til å slite det ut.
maysa 1979 ter 3 okt Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 joda det hender jeg får litt pes..jeg handler også mest på billigkjedene og max en 4-5 000 i året. men det jeg ville si er vel at det finnes ikke noe fasit svar på dette spørs jo hvordan man ligger ann med lønn og utgifter. kos deg med de nye klærne
Jippiajajee Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 Hmm.. vanskelig å si... men en 12000 tilsammen i året kanskje?? Umulig å si egentlig... men noe rundt der ja:O)
doble<3<3 Skrevet 20. juni 2010 #7 Skrevet 20. juni 2010 Årsgjennomsnittet ligger kanskje på rundt 5-7000, men var mer da jeg jobbet i butikk.. Handler mest på salg og i kjeder, så får jo som regel en del for pengene.. Etter at jeg ble gravid og vokste ut av alt jeg hadde tidlig er det faktisk mannen som maset om at vi skulle ut å shoppe ;p har ikke blitt mye nå heller, for liker visst ingenting lenger.. Men sko, jeg elsker sko!! og det kan jeg få mye pes av mannen for.. Jobbet i skobutikk før og kunne fint bruke over 1000 kr på sko i mnd.. Men da satt han foten ned ;p nå har det blitt billigere varianter av det også her i gården, det er mye annet som har blitt prioritert ;p
Canari Skrevet 21. juni 2010 #8 Skrevet 21. juni 2010 Går nok en del til klær ja, sikkert 40 000 i året. Kjøper sjeldent klær på billigkjeder.
mamma til 2... Skrevet 21. juni 2010 #9 Skrevet 21. juni 2010 bruker nok ihvertfall 2000,- i mnd, før jeg fikk barn var det MYE mer... Får ikke pes for det når jeg kommer hjem..bruker MINE penger
Dette er lykken på jord! Skrevet 21. juni 2010 #10 Skrevet 21. juni 2010 Jeg bruker nok ikke så mye i forhold til andre her inne. Jeg kan gå 2-3 mnd uten å handle noe som helst. Bruker nok 7000 kr totalt i året på klær og sko. MAKS! Og jeg går ikke rundt som noen dass... men bruker billigkjedene, og går i mye sporty klær.
Fruen+jente okt.10 Skrevet 21. juni 2010 #11 Skrevet 21. juni 2010 Heisann! Artig tråd! Jeg bruker nok en 1000-1500 kroner i mnd på klær til meg. Men runder nok 20000 i løpet av året, når man tar med utgifter til "spesialtøy" som regnjakke, tjukk jakke, vintersko, joggesko osv osv. I tillegg handler jeg klær til mannen, vil tippe at jeg ligger på 500 kr i mnd der. Sko, bukser og "spesialtøy" kjøper han som regel sjøl! (Vi kan godt bruke regnjakka flere år på rad altså, misforstå meg rett. Men noen fornyinger blir det fort i løpet av et år.) Handler stort sett på Cubus og Lindex til meg sjøl. Mannen har bukser fra Carlings, og hettegensere og t-skjorter fra Cubus, og gensere fra Dressmann. Dette syns jeg gir den beste komboen med tanke på kvalitet, pris og look! Alt i alt vil jeg si at vi har godt med klær, og kunne nok overlevd på mye mindre.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. juni 2010 #12 Skrevet 22. juni 2010 Haha!! Er ikke rart jeg alltid ser ut som en dass og aldri har noe å ha på meg!! Handler kanskje for 2000 i året...ja, du leste rett. På ett år! Det inkl. alt av vinterjakker o.s.v. Hehehe. Kanskje jeg må begynne å prioritere megselv også snart
maria isabell Skrevet 22. juni 2010 #13 Skrevet 22. juni 2010 på 1 år har eg handlet for ca 1500kr i klær til meg selv,det pleier være mye mindre,men måtte handle inn joggesko til 800kr (de gamle var 5 år)...her går alt til barna og det blir veldig lite igjen til oss voksne..er heldig og arver og har fått klær til bursdag og jul:) fikk knall rosa ullsett til bursdagen,det var stor stas:)
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 22. juni 2010 #14 Skrevet 22. juni 2010 kansje 1500 i året på meg selv.
Make№4 Skrevet 22. juni 2010 #15 Skrevet 22. juni 2010 Ett sted mellom 6-8000 tenker jeg... Handler ofte på salg men stort sett på Kjeder som Cubus,H&M osv.. Grei pris og grei kvalitet..liker å ha mer å velge på så handler heller billig enn dyrt!
Februargutten Skrevet 22. juni 2010 #16 Skrevet 22. juni 2010 Litt usikker, men bruker ikke mye i måneden. Var i utlandet nylig og brukte vel 3-4.000, men så hadde jeg ikke handlet siden november og trengte virkelig noe nytt Går vanligvis på at jeg synes det er gørr kjedelig i butikker, så gidder sjelden å handle Kjøper flesteparten av skoene mine på www.gojane.com Veldig billig pga kursen, og skoene har grei kvalitet. Har ett par som ble ødelagt nå, men de er brukt myyye. Venninnene har tidligere arrangert byttekvelder der vi tar med alt vi ikke bruker og får med oss et nytt klesskap hjem. Har vært litt dårlige på det i det siste, men er absolutt verdt det når klesbudsjettet er lavt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå