cethy23 Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 merket det så vidt i noen dager nå men i natt har jeg brå våknet at det plutselig er veldig vondt.. ikke sovet noe i det hele tatt om trent.. kan jo hende det bare er dårlig plass. men virker ikke som det er ribbeina som er problemet.. noen med erfaring?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 20. juni 2010 #2 Skrevet 20. juni 2010 Ikke for å skremme deg, men RING FØDEN! Vet ikke hvordan du har ligget på blodtrykk, ødem og proteiner i urin i det siste men høyt blodtrykk, ødem i kroppen og proteiner i urinen og smerter på høyre side under ribbeina samt hodepine, kvalme og flimring for øynene er alle tegn på svangerskapsforgiftning. Du trenger IKKE å ha alt dette for at det skal være svangerskapsforgiftning, men hvis du har smerter der du sier KAN det være et symptom på at leveren sliter nå og da er det ikke poeng i å sitte hjemme og vente. har du vondt der på grunn av SF så MÅ du inn til sjekk straks. SF kan gå veldig fort og jeg synes du skal ringe med en gang og forklare hvordan du har det og så får det bli opp til føden å vurdere hva som egentlig feiler deg. Jeg skal ikke si at du har SF, men dette KAN være et alvorlig tegn..... Det KAN også være helt uskyldig som om at babyen presser på nå Ønsker deg lykke til og venter på oppdatering fra deg.
Pixie Power Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Har hatt det set samme, og har det fortsatt. Men i fire dager og netter var det så jeg ikke fikk sove. Kjente det både foran og bak i ryggen. Hadde det med førstemann også, men ikke slik at jeg ikke fikk sove. Helt uskyldig hos meg. Ting som ligger i klem, tror jeg. Ingen innvoller er det de skal være, hehe EN blanding av dette og muskulært. MEN jeg ringte føden, for sikkerhets skyld. Hun spurte om de tingene Maddemor nevner, protein, blodtrykk, hevelser, hodepine....og formen generelt. Jeg har ikke problemer med noe av dette, og trente disse dagene. Jordmor på tlf sa at jeg ikke hadde orket å trene hvis jeg hadde sf, og ettersom alle andre prøver også var/er fine, kunne jeg ta det med ro. Men jeg skulle ringe hvis det ble verre, evt be om å få sjekket blodtrykk/urin morgenen etter på føden/helsestasjonen/legen, Kan jo legge til at det ikke var konstant vondt på dagtid. Ble verre utover ettermiddag/kveld og særlig natt. Det forsvant også helt da jeg trente og mens jeg fikk akupunktur og kopping. Sjekk ut hva det er, for sikkerhets skyld :-) Lykke til!
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Jeg har hatt vondt i høyre siden, kan også våkne av at det gjør vondt. det er rett og slett bare lillegutt som sparker der som gjør at jeg får vondt. mener å ha lest at det er venstre siden som er den værste når det gjelder SF.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 har vondt/øm/sår øverst på magen,høyre side rett under puppa.. Har ikke følelse der i det hele tatt for tiden.. Hørt at den Lille klemmer på noen nerver.. Prøvde og nevne det for jm 2 ganger her for noen dager siden når jeg var der men hu gadd ikke og snappe det opp.. Kan våkne på natta av at det "presser" der,når ligger litt feil på siden. Men kanskje ikke sånn vondt du har det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå