Gå til innhold

Vondt for å sove???


Høygravid & klar for min lille

Anbefalte innlegg

er 34 uker på vei og begynner virkelig å merke på kroppen hvor gravid jeg egentlig er.... Søvn er veldig oppskrytt for tiden og natten består av x-antall toalettbesøk eller det å bare strekke på ryggen... Har veldig bekkenløsning og merker at jeg overkompenserer slik at jeg også får veldig smerter i korsryggen og dette gjør at jeg sover maks to timer sammenhengene om natten før jeg er våken igjen..

 

Nå i dag så så stod jeg opp kl 06 for å sette meg til å lese litt på BIM for å få litt hyggelig avveksling før jeg skal prøve å sove to timer igjen... :)

 

Merker jeg blir veldig sliten av dette og drømmer bare om å få en god natt søvn eller bare å våkne uthvilt.. Dette blir et skikkelig klage innlegg, beklager det, men trengte å få ut litt frustrasjon... ;)

 

Er det noen andre som har det på samme måte? Eller kan gi meg noen gode tips?? Er åpen for det meste så lenge det innebærer mer søvn eller bedre søvn :):):)

 

Kan jo nevne at sengen er full av puter, dyner og bekkenpute for å prøve å støtte opp både her og der, gleder meg til å få igjen senga også, ikke minst å få ligge nærme samboeren igjen.. Hehe, han blir litt gjemt og glemt om dagen ettersom min side er overfylt med diverse som skal bedre natten for meg :) Ønsker dere alle en fin fin søndag, nå skal jeg legge meg igjen for å prøve meg på to timer søvn igjen :) Natti natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia.

Ja, det er vondt å ligge, men klarer heldigvis å ligge 8-10 timer, men med en tissepause. Er 35 uker i morgen.

På de værste dagene har jeg ei ris-pute under bekkenet, det er i varmepute som du legger til oppvarming i micro'n. Dette hjelper.

Du får prøve deg fram, er aldri fasit på noe slikt, men skjønner godt din frustrasjon.

Er våken 100 ganger i løpet av natta, våkner hver gang jeg skal snu meg..

Snart over, bare 6-7 uker igjen :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 uker på vei og har hatt det slik leenge nå. Det verste er når jeg er alene med min datter og må ta henne om morgenen. Har fått ammetåke allerede pga mangel på søvn. Ellers prøver jeg å sove litt lengre om morgenen og litt utpå dagen. Hjelper meg masse. Tror ikke det er så mye man kan gjøre for å bedre nattesøvnen ved bekkenløsning. Men man er iallefall godt forberedt mtp lite nattesøvn når den lille kommer ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det slik selv,,,,men har to gutter som ikke sover selv om natten. Må opp minst 5 ganger og trøste og ta på dyne...

bekkenet dreper meg,og har røket lysken....

kjenner jeg har lyst å bli ferdig nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...