Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #1 Skrevet 20. juni 2010 Fatter og begriper ikke hvor hensynsløse folk kan være. Bor 400 m unna, men dessverre på andre siden av elva. Kl er over 3 og festen UTE er i full sving. Så høy musikk at man kunne tro jeg har fest i egen stue. Politi er selvfølgelig opptatt og kan ikke prioritere det (etter 3 timer og 5 telefoner). Hater denne rølpe-fylla hver jævla helg i denne bananrepublikk!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 For du hadde gått bort og gitt dem inn hvis det ikke hadde vært for at det er på andre siden av elva? Hvis det ikke er noe som pleier å skje, kan man da overleve at noen fester heftig en gang? verden er full av hårsåre mennesker.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Enig med 08:26. Man må da kunne tåle litt lyd og støy innimellom:-)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 5 telefoner til politiet på grunn av høy musikk? Kjære vene. Du høres litt prippen ut.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 Haha! Politiet er sikkert kjempe glad i deg!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #7 Skrevet 20. juni 2010 Forstår deg godt jeg hi. Jeg blir helt, totalt ødelagt hvis jeg ikke får min søvn på natta.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #9 Skrevet 20. juni 2010 du må da være den samme som klaget så fælt over streiken som gjorde at du ikke fikk alle tingene familien i usa hadde sendt til deg? vet du hva, om du er så misfornøyd, så kan du jo bare flytte tilbake :-)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #10 Skrevet 20. juni 2010 HI skriver jo at det er hver helg. Skjønner godt at hun blir irritert. Hva med et anonymt innlegg i lokalavisa? Kanskje de glade festerne tar hintet da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå