Gå til innhold

ødelagte drømmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner at jeg er rimelig lei for tiden, ingen ting skal være enkelt og alt må jobbes hardt for!!! Men enkelte får bare alt servert på et gullfat.. Føler at alle mine drømmer og ønsker som jeg har og snakker om , blir stjålet ifra meg... små og store drømmer.... kankje jeg overreagerer litt, men i det siste så har jeg hatt flere drømmer/ønsker, som jeg har fortalt om og sagt " en dag så klarer jeg det eller har muligheten til å få gjennomført den" .. Og de blir oppfylt, ikke for meg, men for mennesker som står meg nær... Der er ikke noe vondt ment at de "stjeler" fra meg , men alikevel føles det så sårt... Når kommer min dag??? Tror jeg holder drømmene for meg selv framover.....................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må selv jobbe for å oppnå det du vil ha, det du ønsker og det du mener at du har krav på. Selv om det kan se ut til at andre får ting rett i fanget så har de nok gjort noe (som du ikke har gjort) for å oppnå dette.

Å surmule fører deg ingensteder

Skrevet

Alle bør ha drømmer, men jeg ser på drømmer og mål i livet som to forskjellige ting. Jeg kan godt drømme om å vinne 4 mill i lotto, men det er ikke mitt mål her i livet det er en drøm. Jeg leverer inn inn lottokupong i ny og ne i tilfelle drømmen skulle gå i oppfyllelse men sammtidg vet jeg at sjansene for det er utrolig små. Mine mål derimot er det faktisk mulig å nå med en plan og jobbing mot målet.

Når sønnen min og meg flyttet til Oslo for 6 år siden var målet mitt at vi en gang skulle eie vår egen leilighet og nå er vi nesten der, det vil si at nå eier jeg 70% av leilighet, men nå vet jeg at jeg har mulighet til å eie en leilighet helt på egenhånd:-). Dette kom ikke av seg selv, først gikk jeg 3 år på skole og tok en utannelse jeg ville ha, fikk tak i en god jobb og har spart opp til egenkapital.

Så sett deg noen mål tenk gjennom hvordan du skal kunne nå de, på den måten skal du se at du sikkert klarer å nå de også. Også beholder du noen drømmene for de det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...