Gå til innhold

Hvor er det blitt av grysom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått med meg at hun har skrevet her etter fødselen... Lurer på om alt er bra med henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut i fra det eg veit, er alt bare fint med mor barn og resten av familien :)

Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil så ble det en tøff fødsel med haste KS, men nå er alt bare bra tror jeg:) Hun skrev fødselshistorie her i slutten av mai tror jeg....

Skrevet

det stemmer nok ikke. hun fødte nå i juni, ble satt igang og det endte ikke med keisersnitt.

Skrevet

Huna har nok uansett flyttet ut av BIM.. kansje finner du henne på BAM.. men hun har sikkert mer en nok med å kose ihel den søte lille babyen sin.

Skrevet

Oppdatering fra en veninne av Gry :)

Lille Håkon Andreas ble født den 04.Juni.2010

3850 g og 50 cm

Gry ble satt igang 04.Juni.2010 på morgonen, å fødselen gikk fort når den først begyndte for fullt. Intensiv og kort fødsel.

Hun hadde en kjempeflott fødselsopplevelse i forskjell til forrige gang å er stolt mamma til 2 av verdens mest herlige gutter :)

Hun er også veldig stolt over at hun greier å gi guttn sin 3 fulle måltid med morsmelk denne gangen men guttn får også MME siden hun ikke har nok morsmelk.

Håkon Andreas er i dag 16 dager gammel å Knut Elias er kjempestolt storebror.

Gry og Sindre er nå midt oppi flytting og pakking å er derfor ikke mye tiljengelig her inne eller på BAM.

De flytter nå fra Ålesund tilbake til Bodø så de kommer nærmere familien og Sindre får en jobb der han blir mer hjemme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...