Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 på soverommet våres er der garderobeskap i hvit ( ikke helt drivkvitt) kaller det off wite jeg:p lurer på å kjøpe oss seng i samme stil. tenkte male veggene i latte eller en lys beige farge. sengesettet tenkte jeg kombinere med off wite og beige. (off withe laken og bakputer, beige sengesett... tror dere dette blir fint? er det fint å legge inn en farge? tenkte på lys lilla? vil dette passe?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Ville ikke lagt inn en farge, synest det høres veldig fint ut. Kanskje lagt inn litt gull eller messing, det gir varme, og en eksklusiv vibe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå