Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Hehe, han som skar opp kaka og hadde ett stykke av kaka over på fatet til kronprinsessen og prinsen:)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Hahaha, trodde dette innlegget skulle handle om mannen eller elskeren din som måtte bruke fingeren i rompa si for å få den til å stå Skjønte ingenting hva kake hadde med det å gjøre, måtte lese to ganger før jeg skjønte hva du snakket om. Var så innstilt på at dette innlegget handlet om en mann som måtte ty til fingeren sin for å få stå, hahahaha.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 På tv. Kakestykket til dagens brudepar:)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #8 Skrevet 19. juni 2010 Godt det ikke bare var meg da, mannen sier jeg er litt for pervers noen ganger. Skulle nesten ønske det handlet om en sær mann som måtta ha en finger i rompa for å få den opp. Hadde vært morsomt å lese om i allefall, må innrømme skuffelsen var stor da jeg oppdaget at det handlet om et kakestykke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå