max32 Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Småen på 4 år fjernet mandler og polypper i går. I dag har han vært helt pigg. Han vil ut å leke, han er kjempesulten. Han har bare fått is, yogurt og brød. han vil spise poteter, kjøttkaker ol. Ser ikke ut som om at han sliter med å svelge. Jeg så jo for meg at han kom til å være slapp i 1-2 uker. Ikke spise noe særlig. Jeg glemte å spørre legen om han kan spise det han vil. Eller om det kun er is og drikke. Jeg er så redd for at han skal begynne å blø. Noen som vet? Skal kontakte legen på mandag for å få litt mer info. Min mann mener at han bør få spise det han vil, mens jeg som sagt er så redd for at han skal begynne å blø.
NormaJean Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 http://www.ahus.no/stream_file.asp?iEntityId=21018
Mom2Two Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Nei nei nei, han kan ikke spise det han vil. Det er en god del ting han må unngå. For varmt er ikke bra, ikke ting med skorper osv. og ikke for mye biter til å begynne med. Han skal heller ikke være for aktiv de aller første dagene, da blødningsfaren er tilstede og det kan faktisk bli alvorlig om man begynner å blø etter et slik inngrep. Jeg finner det underlig at ikke legen har gitt dere mer info!!! Ikke underlig, men hårreisende faktisk. Det er en del ting man skal passe på tross alt. God bedring til gutten din. La han se på tegnefilm osv.
max32 Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2010 Takk for svar. Har fått en del info fra legen. Men jeg trodde at minien ikke ville spise, leke ol. At han ville være kjempedårlig. Men han kjeder seg. Har sett mye på film og spillt nintendo. Han vil ut, treffe folk, spise seg mett ol. Han blir ikke mett av is, yogurt og grøt. Har fått loff uten skorpe. Tenker at vi må finne en mellomting. Han får jo ikke løpe, sykle, hoppe på trampoline ol. Men vi tar oss en lite tur på lekeplassen for å se hvordan det går. Tenker at han skal få lunkne moste poteter og brun saus, og kansje noen moste kjøttkaker. Må vel bare prøve meg litt frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå