Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Jeg har veldig store porer og mye selulitter på beina mine :S Noe som hjelper? Spiser sunt og trener.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 selulitter er ikke lett å bli kvitt, men spørs hva du trener da, syns beina mine blei bedre ved å sykle mye. Ellers så er det viktig å drikke mye vann og kanskje det hjelper å peele og bruke en god bodylotion
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #3 Skrevet 20. juni 2010 Nei merker det desverre. Driver med spinning, svømming og hest. Takk for tipset. Hvor ofte burde man peele?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #4 Skrevet 20. juni 2010 Jeg trener styrke 3-5 ganger i uka, og etter jeg begynnte med det forsvant celluitene helt Gikk også ned et par kilo. Hva trener du??
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2010 #5 Skrevet 20. juni 2010 Ville lagt inn en styrke økt også i trenings programmet ditt, eller 2 Genialt spør du meg til å bli kvitt celluiter! Jeg plagdes med det i alle år, selv når jeg trente fotball på høyt nivå samt svømmte 2 ganger i uka hadde jeg dem. Etter jeg begynnte med styrke trening med vekter tok det bare 2 mnd og så var de vekk
Rampongi Skrevet 20. juni 2010 #6 Skrevet 20. juni 2010 hampvotter og kakao-badekrem/skum/såpen fra badyshop. Jeg brukte det hver gang jeg dusja når jeg gikk gravid, på både mage og lår. Synes celullulittene ble litt mindre synlig og jeg fikk ikke noe strekkmerker på magen (men det er vel mer genetisk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå