Villa Perlesukker Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Og med nydelig værprognose for resten av uka i hovedstaden leter jeg frem bikini og solkrem igjen etter en ellers kald dag.... brrr Hva skal dere gjøre i morgen jenter???
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Drekki nå? Det er meldt 14 grader. Er det lissom kvalifisert til bikini?? Gale dame! ;o) Gubbelars skal plante hekk, ENDELIG!
Snakkelittmeddeg Skrevet 19. juni 2010 #3 Skrevet 19. juni 2010 Vi er så heldig å ha fått halsbetennelse, virus i luftveiene og bronkitt i hus. Så vi skal bare være inne!!!!! Dette er fordelt på mine to søte små og meg selv ) Hadde vi ikke hatt feber hadde vi nok gått ut, men det er jo bare meldt 13 grader og det er for lite! I alle fall etter en uke i Hellas med over 30 grader om dagen
Villa Perlesukker Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2010 Fankern jeg så 19 gr nettopp på storm.... og kun sol...har jeg sett feil... shit er du sikker?
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 storm ja... men yr er mer treffsikker Sorry at jeg drepte gleden.....
lille sprelle Skrevet 19. juni 2010 #6 Skrevet 19. juni 2010 Det skulle være det i dag og... her ihvertfall - men jammen ble vi blaute selv med regnjakke og støvler....
Villa Perlesukker Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2010 lille sprelle stemmer,.... vi ble søkk våte hele gjengen....fy så vått og grått det var i dag...kaldt også... men nå ser det bedre ut ute da palmesus... det går greit... hihi små barn små gleder
Ugl@ Skrevet 19. juni 2010 #8 Skrevet 19. juni 2010 Har akkurat halveis kjefta på venninne mi som sutra over 18grader og regn, her har det vært mellom 6-8grader, kuling og pissregn...LEKKERT!! Nei, burde vel ha flytta tenker jeg, møkk lei møkkavær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå