venter på den lille :) Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Hva vil dere anbefale? Noen pluss eller minus med en av de ? Og en annen ting; når er det naturlig å begynne å bruke vippestol? Fra dag 1 eller? er førstegangs, er GRØNN
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Elektrisk, uten tvil!! Mange som ikke fikser de manuelle, og jeg personlig får senebetennelse i hånda av bare tanken.. Kan anbefale Medela sin elektriske (Swing)- den er genial, og man kan sitte og slappe av/ lese osv mens man pumper. Ville imidlertid ha ventet til etter fødselen med å kjøpe den inn, for det er jo ikke sikkert at du får behov for den m en gang (det gjorde jeg, så fikk min mor til å kjøpe den for meg). Vippestol brukte vi fra dag 1, som en slags vugge/ sovested, men det var fordi ryggen kunne legges helt flatt. Kan den ikke det, ville jeg nok ventet til babyen ble litt større, litt avhengig av helningsgraden på ryggen=)
venter på den lille :) Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2010 tusen takk fo gode råd
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Enig i det andre svaret du fikk. Har kjøpt medela sin elektriske pumpe. Den skal være en av de beste. Hadde manuell sist og fikk skikkelig senebetennelse. Har og brukt vippestol med en gang. Lykke til med din førstefødte!
cucumber Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Jeg syns manuell funket mye bedre! Trenger ikke å pumpe så mye når utdrivningsrefleksen er startet, da kom det nesten helt av seg selv hos meg. Også mye mer praktisk å ta med seg hvis en trenger det! Jeg brukte AVENT sin og var veldig fornøyd med den.
bubben Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 jeg hadde både elektrisk og manuell sist, men brukte stort sett bare den manuelle.. så jeg har solgt den elektriske å blir kunn å bruke den manuelle denne gangen.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. juni 2010 #8 Skrevet 19. juni 2010 men da skal jeg vedde på at du ikke hadde Medela Swing-pumpa? Den gjorde ihvertfall en knalljobb hos meg; super-effektiv og god fordi den simulerer babyens sugetak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå