Gå til innhold

Prinsesse Madeleine er bare helt ufattelig vakker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes faktisk hun er vakrest i verden. Så det så. Men idag var søstra vakrest, og det er hyggelig. Madeleine hadde tonet seg ned litt synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte faktisk omtrent det motsatte. Har ikke fulgt med i dag, men så bilder på vg.no, og da tenkte jeg at jeg skjønner ikke hvorfor alle synes Madeleine er så pen. Synes søsteren er mye penere. Men det er meg :-)

(Og nå skal vel alle si at jeg er misunnelig.....)

Skrevet

Jeg synes personlig at vår egen prinsesse Märtha Louise er penere - naturlig vakker og med en enorm utstrålig :-) Enig med deg i at Victoria strålte i dag :-)

Skrevet

Jeg synes begge søstrene er vakre, men på hver sin måte. En lys og fager og en mørk og fascinerende:-) Har alltid syntes at Victoria er vakker, interessant og vennlig. Madeleine er utrolig pen og "fresh".

Skrevet

Jeg syns faktisk Madeleine ser eldre ut enn Victoria, hun ser på en måte sliten ut. Det har jo kanskje noe å gjøre med påkjenningene hun har vært igjennom den siste tiden.

Skrevet

Ja de er nydelige begge to. Men Madelaine har liksom alt. Håret, huden, øynene, ansiktet, kroppen osv.

Skrevet

Begge søstrene er jo slående vakre, men syns Victoria er flottest!!

Syns Madde er litt oppskrytt... minner meg litt vel mye om Hilde Lyran (ja, faktisk!), og henne liker jeg ikke....

Skrevet

Ja, hun ligner faktisk...

Skrevet

Ingen tvil om at Madeleine er en pen jente, men synes ingenting om sveisen hun hadde i dag..

Kronprinsessen og hovedpersonen er vakker rett forfra, men hjelp for en hake hun har. Kanskje like greit å "tynne ut" det blå blodet litt med en fra arbeiderklassen, ikke så mange fordeler med innavl gitt ;-)

Jeg synes også Märtha Louise er pen, og Mette-Marit har gått fra å være ganske ordinær til å stråle ganske så bra hun også. De norske kongelige jentene blir penere og penere med årene de, heldige med den. Mens andre forfaller blir de vakrere og vakrere.

Skrevet

De svenske prinsessene er utrolig pene, ja! Og jeg synes nesten INGEN damer er skikkelig pene, men de to har faktisk utrolig mye. Ikke mange prinsesser som har utseendet sånn med seg-- Märtha er jo over hodet ikke vakker, skjønner ikke hva folk ser da?

Skrevet

Jeg tror at grunnen til at noen ikke synes Madeleine er sååå pen er at hun får så ufattelig mye oppmerksomhet på utseendet og da blir hun liksom litt oppskrytt for noen. Sånn er iallefall jeg. Jeg synes bla ikke at Angelina Jolie og Brad Pitt er så pene. De er jo det, men ikke såååå pene liksom (selv om de egentlig er det). He he..hvis du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Syns hun var fantastisk nydelig i dag. Utrolig vakker brudekjole! :)

Skrevet

Daniel har samme haken, så hjelper ikke så mye det... Innavl har det ikke vært på mange generasjoner, så det er nok neppe der haken kommer fra. Synes den gir henne karakter i ansiktet.

Skrevet

madeleine er tjukk i tjakan.. Skikkelig bollekinn.. men vakre bollekinn,da;-)

Skrevet

Jeg synes Mette-Marit er litt kjedelig jeg da... Dårlig kroppsholdning. Litt lut i ryggen. Og det ødelegger veldig.

Skrevet

he hge..nei det er vel ikke innavl. Silvia er jo fra Tyskland og hun var vel ikke kongelig?

Skrevet

Syne Märtha er kjempflott jeg..

Skrevet

Tipper det sitter en Jonas et sted og angrer litt på ett visst sidesprang.

Ja Madeleine er vakker, men jeg synes Victoria bare blir vakrere og vakrere jo eldre hun blir.

I dag var de bare nydelige, men jeg får litt lyst til å rufse litt i håret til Daniel;-) Han var tøffere på håret i begynnelsen av forholdet.

Skrevet

Skjønner hva du mener, det tok deg bare femten setninger å forklare der andre normalt hadde brukt maks tre. Når det er sagt er jeg uenig i det du sier - ja, noen får oppmerksomhet og blir sett på som vakre av den grunn at det blir oppblusset, men samtidig er jeg uenig i det at "Angelina Jolie er egentlig pen, men siden det hele tiden snakkes om, er jeg ikke enig". For jeg synes ikke Jolie er pen, og det har slettes ingenting med at hun snakkes mye om i mediene - det har noe med at hun ikke har et utseende jeg ser på som vakkert.

Skrevet

Du formulerer deg ganske så plundrete selv frøken:-)

Skrevet

Jeg snakker om to ting i motsetning til en. Liten forskjell.

Skrevet

Er den en liten forskjell?

Skrevet

Hahaha..Jonas må jo være tidenes premieidiot

Skrevet

Hørte håret hans omtalt som "Sveriges største nasjonala katastrof just nu" på et radioprogram i går. ha ha ha

Skrevet

Haken er jo noe avdet flotteste ved henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...