Gå til innhold

Strekkmerker på langs...er det mulig?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et par ganske svake røde striper på langs av magen (vannrett altså)...kan det være de forbanna strekkmerkene som har meldt sin ankomst!? Har bare sett sånne skarpe blåfargede som går nedover på magen, vertikalt...

Beklager fokusering på sånne uvesentlige bagateller...som det jo er... men søren og...!! Hehe... Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Jeg har vannrett og loddrett og på skrå, alle veier med andre ord...noen røde, noen blå og noen hvite... skikkelig lekkert:S

Skrevet

Har det samme som bamali 16.09.10! Overalt mersom....

Men jeg orker ikke å fokusere på disse strekkmerkene... De som kommer de kommer... Er jo ingenting å gjøre med :o)

Skrevet

Søren og... da slapp jeg ikke unna likevel. Hadde jo i min flotte fantasiverden håpet at strekkmerker bare gjaldt alle andre selvfølgelig! Der gikk det hull på bobla mi gitt! Hehe.....kanskje på tide :)

Men som du sier, er ikke noe å gjøre med! Det som venter i enden av dette veier nok opp for utallige strekkmerker, samme hvilken vei, størrelse og farge!

Skrevet

Bank i bordet!!! Har ikke kommet noe til nå, men fikk mange i 1 sv.skap og de kom på langs og tvers, med nr 2 fikk jeg noen få. Dette er 13 år siden sist og de ble nesten helt borte etter noen få år. Men har fortsatt 4 uker igjen da!! Ps spiser omega 3 denne gang, gjorde ikke det med de andre 2.

Skrevet

Katta, skal omega 3 hjelpe mot strekkmerker??

Har tatt det igjennom hele svangerskiapet og har ikke fått noen merker enda.

Skrevet

Omega 3 smører jo kroppen innvendig så noen mener at det kan forebygge ja! Har jo ikke fått noen denne gang selv m 16 kg opp så har stor tro på det selv og. Flere apotekere som også mener det.

Skrevet

Jeg har spist omega 3 hele svangerskapet jeg også, pluss at jeg har smørt som en gal, bare sånn for sikkerhetsskyld... Det har tydeligvis ikke hjulpet 100% iallefall. Men har bare et par svake foreløpig som ser nesten ut som jeg bare har skrapa meg litt, får håpe det blir med dem!!

Er førstegangs, så har ikke noe å sammenlikne med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...