Gå til innhold

Herregud, for en skandale!


Anbefalte innlegg

Skrevet

De har ikke engang klart å finne stearinlys som ikke drypper! Herregud, amatører!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det noe krise da?

Skrevet

Ja, ærlig talt! det synes jeg! Bare tenk hvor mange titalls millioner bryllupet har kostet, også drypper stearinlysene over hele bordet. Selv kong Olav satt med store bekymrede øyne og fulgte med på at servitørene løp rundt for å bytte ut lys.... Talentløst!

Skrevet

Hehe, kanskje å dra det litt langt å kalle det skandale da men...

 

Tenkte faktisk på det selv, når de måtte slukke lysene foran kongen fordi de var brent ned. Måtte vel gå ann å finne lys som brente litt lenger enn 1 time inn i middagen ;)

Skrevet

Wow, satt kong Olav og så bekymret på det? Jeg hadde blitt seriøst bekymret hvis jeg så ham, siden han er død!

Skrevet

Ganske lenge siden kong Olav gikk bort...

Skrevet

Stakkars kong Olav sto faktisk opp fra de døde og meddelte sin bekymring over dryppende lys i Stockholm:-)

Skrevet

HAHAHA!! Stakkars Kong Olav....hoho...det var dagens:D

Skrevet

You see dead people?? Ho ho... tror jommen meg du har fått deg en øl eller ti for mye.

 

Hils Kong Olav neste gang du ser han. Den beste kongen ever... !!

Skrevet

Stearinlys som dyrpper er jo sååå romantisk :D Hun ville jo ha ett gammeldags og romantisk prinsessebryllup :D Og dryppende lys er jo best då ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...