Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 De har ikke engang klart å finne stearinlys som ikke drypper! Herregud, amatører!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #4 Skrevet 19. juni 2010 Ja, ærlig talt! det synes jeg! Bare tenk hvor mange titalls millioner bryllupet har kostet, også drypper stearinlysene over hele bordet. Selv kong Olav satt med store bekymrede øyne og fulgte med på at servitørene løp rundt for å bytte ut lys.... Talentløst!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #5 Skrevet 19. juni 2010 Hehe, kanskje å dra det litt langt å kalle det skandale da men... Tenkte faktisk på det selv, når de måtte slukke lysene foran kongen fordi de var brent ned. Måtte vel gå ann å finne lys som brente litt lenger enn 1 time inn i middagen
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #6 Skrevet 19. juni 2010 Wow, satt kong Olav og så bekymret på det? Jeg hadde blitt seriøst bekymret hvis jeg så ham, siden han er død!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #7 Skrevet 19. juni 2010 Ganske lenge siden kong Olav gikk bort...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #8 Skrevet 19. juni 2010 Stakkars kong Olav sto faktisk opp fra de døde og meddelte sin bekymring over dryppende lys i Stockholm:-)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #9 Skrevet 19. juni 2010 HAHAHA!! Stakkars Kong Olav....hoho...det var dagens:D
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #11 Skrevet 19. juni 2010 You see dead people?? Ho ho... tror jommen meg du har fått deg en øl eller ti for mye. Hils Kong Olav neste gang du ser han. Den beste kongen ever... !!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2010 #12 Skrevet 19. juni 2010 Stearinlys som dyrpper er jo sååå romantisk Hun ville jo ha ett gammeldags og romantisk prinsessebryllup Og dryppende lys er jo best då
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå