Gå til innhold

Mette-Marit er et syn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud, hun er så nydelig! Vakker, elegant og klassisk. Ikke rart mange mener hun minner om Grace Kelly:-)

Har dere sett henne de siste dagene? I den grå kjolen , den rosa og den i dag? Damn, hun overstråller alle! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er ufattelig vakker :) Og ekstra nydelig i dag! :)

Skrevet

Kjempefin! Syns hun er så fin når hun ikke har sideskill, men håret bakover. Merker jeg blir litt som en 6 åring når jeg ser alle disse vakre kjolene *sukk*. ;o)

Skrevet

Ja, hun er utrolig vakker :)

Skrevet

Hun er virkelig en prinsesse! Vakker, nydelig......

Skrevet

Jeg er en av de kjipe som faktisk ikke synes Mette-Marit er spesielt pen jeg da. Men jeg synes ikke Angelina Jolie er pen heller da..hehe.. Kanskje jeg bare har litt annerledes "smak" på damer:-p

Men elegent er hun, det skal hun ha:-)

Skrevet

Hvem vil du ha da Mom2Two?! :-p

Skrevet

Må si meg enig med Mom2Two her gitt.. Har aldri forstått greia med MM, synes ikke hun er noe å hoppe i taket for. Men nå er jeg også ekstremt kresen, ikke mange jeg virkelig synes er pene. Madeleine er derimot pen, om enn på en litt kjedelig måte. Og Victoria også, elsker de mørke fargene hennes.

Skrevet

Hehe, forskjellig smak :-)

Jeg synes ikke de svenske prinsessene er noe pene, ei heller Angelina Jolie. Mette-Marit er ikke den vakreste utseendemessig, men hun er i en klasse for seg selv.=)

Skrevet

Synes ikke MM er så flott alltid, men at hun var flott i dag, det syntes jeg absolutt!!!!

Skrevet

Synes nå Pernille Sørensen gjør en bedre MM figur enn kronprinsessen selv;)

Skrevet

Hadde ikke sagt nei takk til Natalie Portman f. eks. hehe:-) Hun er pen OG sexy. Også er datteren til Dorthe Skappel veldig pen. Og Jessica Biel. Can think of a few...:-)

Skrevet

Jeg synes Cate Blanchett er så nydelig jeg! Og Natalie Portman er stunning! og Uma Thurman, hun er rå :-)

Skrevet

Det som er moro med skjønnhet er at vi mennesker ser på forskjellige ting og har forskjellige kriterier for hva si synes er pent.

Den kjendisen jeg synes er aller vakrest er Nicole Kidman, utrolig nydelig.

Synes prinsessene våre var kjempeflotte i dag, som alltid :-)

Skrevet

Synes hun er kjempeflott når hun er "staset" opp, sånn som nå. Og befriende naturlig til hverdags. :-)

Skrevet

Hun blir bare nydeligere og nydeligere den damen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...