Gå til innhold

Hjelp - trenger litt bistand .-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann kom hjem forrige helg og sa at han ikke elsket meg lenger. Han hadde mistet sine følelser for meg, han ønsket at vi skulle ta en liten "pause" og bare være venner og da gjøre akuratt som vi vil. Vi har ett barn på 4 år sammen.... Og se om han får tilbake følelsene igjen.

Jeg har spurt 100 ganger om han har truffet ei annen, men det nekter han på. Etter ett par dager så sjekket jeg på telefonen hans og da fant jeg en melding fra ei dame hvor det sto: skulle ønske jeg lå der sammen med deg....... og en mms med bilde av henne + hei kjæresten min. Jeg tok dette opp med han med en gang, han nekter fremdeles på at han har hatt noe forhold med henne. Dette er hennes ord og ikke mine fikk jeg beskjed om.

Jeg har satt ett kriterie og det er - bryt all kontakt med henne ellers blir huset solgt før vi har eid det i ett år.

Vet ikke om jeg tørr og stole på han, derfor har jeg mobilregningene spesifiserte for å se om han ringer, sender sms til henne. Hvis det viser seg på neste regning at dette har skjedd daglig etter "oppvasken" så må jeg få beskjed om det er henne eller meg han vil ha. jeg kan jo ikke sitte her og tro at alt ordner seg hvis han heller vil ha henne.

Mine følelser er jo der. ..... Har dere noen forslag til hvordan jeg kan få sjekket mer rundt om de har kontakt - ps han har nå satt opp passord for å komme inn på meldinger på telefonen sin.... .. men jeg har jo oversikt over alt utgående da på regningen......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo strengt tatt ut som om han vil ha en pause for å "ha seg med" en annen, men at han samtidig vil ha deg på vent, en han kan komme tilbake til når han er lei av å "ligge rundt". Spesielt det med at han nå har sperre/passord for å lese meldinger, høres jo suspekt ut, som om han skjuler noe.

Det er du som kjenner mannen din best, og det er selvfølgelig du som til syvende og sist må finne ut av hvor mye du vil tolerere fra ham, men hva med å sette et krav til ham? Hva med å kreve at han blir med til samtaler på Familievernkontoret, evt et samlivskurs for å finne ut av følelsene sine for deg. Er han ikke villig til dette, må du jo nesten bestemme deg for om du vil vente på ham eller kaste ham ut for godt. Selv hadde jeg nok gjort det siste.

Ingen enkel avgjørelse for deg det her. Ønsker deg lykke til, og håper det ordner seg til det beste.

Trøsteklem

• 2 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for svar:-)

Vi har fått pratet ut en hel del. Han sier at det ALDRI har skjedd noe med denne dama. Hun bor 4 timer unna oss.....

Han valgte å bli hjemme forrige helg isteden for å reise med henne, det er jo ett godt tegn egentlig.

Synes dette er kjempe vanskelig - han vil ikke bryte kontakten med henne da hun er blitt en Venn og ikke noe mere enn det......

Han har det jo veldig enkelt får å si det slik, to damer....... kan jo bare velge den han ønsker.

Jeg er veldig bestemt på at jeg ikke tolererer så veldig mye mere. Viser han litt antydninger til å føle mere for henne enn meg så står kofferten hans på trappa fortere enn fy. Men da mister han også datteren sin for alltid!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...