Lene~mor til tre Skrevet 19. juni 2010 #1 Skrevet 19. juni 2010 Vi har sittet å sett på det, ute har det plaskregna i hele dag å det er jo ikke så mye annet å se på så da synes jeg det er morro å følge med på det. Hadde ikke sittet å sett på det hvis det hadde vært fint vær, da hadde vi nok vært ute Enn dere da ?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. juni 2010 #2 Skrevet 19. juni 2010 Jeg har fått med deg meste ja. Her har det vært veldig fint vær, men har hatt så mye å gjøre inne at tvn da har stått på. og tingene inne som skulle våre gjort har dermed ikke blitt gjort.. (bare litt da innimellom hehe). Er stort å se så mange kongelige samlet på en gang, og alle de fine kjolene. Hvem har finest kjole syntes dere?
Lene~mor til tre Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2010 Bruden sin kjole var jo fin Mette Marit og Madelen sine kjoler var fine, jeg synes blått er så fint. Synes ingen av de grønne kjolene var noe fine, fæl grønnfarge synes jeg.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. juni 2010 #4 Skrevet 21. juni 2010 Er så enigså enig!! Grønn er ingen god farge.. Var også noen ikkje fult så fine (for å være snill og ikke kalle de stygge, selv om det var det de var..) Ja Mette Marit og Madelen sine kjoler var nydelige, absolutt mine favoritter og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå